**Den stora feta LCHF-tråden**

Du e söt! Tack!!!
Och idag är det 2 månader till midsommar - det stressar ju inte alls, haha
Ja, du har så rätt det är tur att omstarterna aldrig tar slut, man får börja om så många gånger man vill. I morgon är det faktiskt måndag- omstarternas dag nr 1
Underbara tråd - vad skulle jag göra utan er? Jag är lite nervös att hälften av er försvinner till juceas GI-tråd - det FÅR ni inte...
Ni kanske inte tror att ert peppande är särskilt viktigt, men det ÄR det - ingen annan gör det! Ingen! Så TACK! Och särskilt tack till Termos - du vet vad en verbal käftsmäll betyder
dags för frulle - frökex m salami och ost.
Puss på er!
Yena: SKIT i åldern. Hade han varit frånskild 45åring kanske jag hade höjt ett ögonbryn, men en 32åring? My god, det är ju bara barnet Och 40 är det nya 20 så egentligen är han - 12?
Min sambo är född 77, min exman född 70.
Mera OT: Min sambo fyller alltså 34 på torsdag, och jag har superångest för jag vet inte vad jag ska hitta på med honom. Har köpt en snygg Bondelid-skjorta, men det är ju föga upphetsande....
Vi kör ju sportbil varje dag, hihi
Funkade sådär
http://www.themotorreport.com.au/794/honda-civic-type-r-touches-down-in-oz
Funderar på att gå på restaurang, men jag vet faktiskt inte om jag orkar efter att ha jobbat en hel dag. Risken finns att jag inte orkar nåt alls på torsdag I-landsproblem, I know.....