• Linda1976

**Den stora feta LCHF-tråden**

Nallebjörnis skrev 2011-04-23 19:27:44 följande:
    ok är dom ok att äta då el?
    Nej, verkligen inte Skäms
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Linda1976
    Mandel skrev 2011-04-23 19:28:51 följande:
    HJÄLP!

Recept på ischoklad, TACK!
    80 gram kokosfett (jag kör med Cocosa eller Renée Voltaire) med smak
    100 gram Lindts 90%
    kanel.

Blanda allt i en kastrull och smält på svag värme - häll upp i formar. Klart!

Jag vet att Kaya blandar i mintessens i sina - lär ju inte vara äckligt....  
  • Linda1976
    jeng skrev 2011-04-24 22:08:52 följande:
    Linda, hur har det gått för dig idag? Nåt abstinens än?
    Är det någon som vill komma hem och ge mig en stor fet käftsmäll? Jag har varit på bio. Och ätit popcorn. Och sen fortsatte jag med B&J och Plopp saltlakrits när jag kom hem. Hur KAN jag göra såhär mot mig - jag vill inte!! Jag vet att det är ett kemiskt beroende, men jag ska väl inte behöva bli inlåst för att vinna över sockerjävulen?

*gråååååt* 
  • Linda1976

Du e söt! Tack!!!

Och idag är det 2 månader till midsommar - det stressar ju inte alls, haha  

• Linda1976

Ja, du har så rätt det är tur att omstarterna aldrig tar slut, man får börja om så många gånger man vill. I morgon är det faktiskt måndag- omstarternas dag nr 1

• Linda1976

Underbara tråd - vad skulle jag göra utan er? Jag är lite nervös att hälften av er försvinner till juceas GI-tråd - det FÅR ni inte...

Ni kanske inte tror att ert peppande är särskilt viktigt, men det ÄR det - ingen annan gör det! Ingen! Så TACK! Och särskilt tack till Termos - du vet vad en verbal käftsmäll betyder

dags för frulle - frökex m salami och ost.

Puss på er! 

• Linda1976
    Maddisen80 skrev 2011-04-25 08:28:08 följande:
    Hej du är inte ensam jag åt godis i lördags på påskafton ganska mycket och drack påskmust nu har man ångest över det .
    Jag tror inte vårt ätanade bottnar i samma problematik, faktiskt.... även om det är förknippat med ångest oavsett.
  • Linda1976

Yena: SKIT i åldern. Hade han varit frånskild 45åring kanske jag hade höjt ett ögonbryn, men en 32åring? My god, det är ju bara barnet Och 40 är det nya 20 så egentligen är han  - 12?

Min sambo är född 77, min exman född 70.

Mera OT: Min sambo fyller alltså 34 på torsdag, och jag har superångest för jag vet inte vad jag ska hitta på med honom. Har köpt en snygg Bondelid-skjorta, men det är ju föga upphetsande.... 

• Linda1976

Vi kör ju sportbil varje dag, hihi  

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**