• MrsQuitaz

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vägde mig i morse, -7kg visade vågen efter tre veckor med lchf. All träning jag gjorde innan fick mig inte att gå ner alls. Nu har jag 13 kg kvar till målet för sommaren.

Missan75: jag har heller ingen hunger eller aptit och det medför tyvärr att jag äter för lite.

• MrsQuitaz

Jag mins att min aptit var lika dålig förra året när jag under en längre tid åt lchf. Det är förvisso bra för jag har inget sug alls på förbjudna saker men å andra sidan så behöver jag äta mer och det går liksom inte.

Jag hamnat inte i ketos (tror jag) är det någon som tror sig veta varför jag inte får den där lukten i munnen?

• MrsQuitaz

Jag drack några drinkar i lördags och känner igen mig i det någon här skrev. Blev lite rund om fötterna men inget allvarligt. Dagen efter var fruktansvärd. Blir aldrig bakfull och illamående av alkohol men just i söndags så var jag det. Jag dricker väldigt sällan och sist jag åt lchf så drack jag ingenting därav chocken i söndags.

• MrsQuitaz

Jag behöver er input. Jag har som jag skrev för ett tag sen minskad aptit. Äter bara en måltid om dagen (äter till jag precis börjar bli mätt) och dricker en kopp kaffe med en stor tsk kokosfett. Hämmar detta min viktminskning? Kan det göra att jag inte går ner i vikt? Jag försöker trycka i mig något vid middagstid men oftast blir det bara två skinkrullar med lite smör eller 250g broccoli. Räcker detta eller borde jag tänka på att äta mer?

• MrsQuitaz

Tommin: att rasa i vikt är inget jag oroar mig från. Är väldigt överviktig. Jag vill dock inte att det hämmar mig. Fett förbränner fett är det sagt men min fett intag känns litet därav min fråga.

• MrsQuitaz

Jag som hade tappat aptiten verkar ha fått de tillbaka sedan jag började med pf. Det är min andra dag och jag är hungrig! Bäst att lägga mig kanske :)

• MrsQuitaz

Jag känner också att det är likt bantning, min mage kurrar på samma sätt. Det lustiga är att jag egentligen i vanliga fall äter mellan 12-18 så jag vet var denna hunger kommer från. Huvudet säkert!

• MrsQuitaz

Vägde mig idag och vågen visar -9 kg! Jeans som varit så tajta att knappen inte gick igen faller av mig. Idag är jag lycklig!

Jag har läkartid idag eftersom jag konstant är trött och hängig. Blir yr också emellanåt så det svartnar för ögonen. Jag dricker som en kamel och går på toaletten fler gånger per dag än jag gick gånger i veckan förut. Hoppas det inte är något allvarligt :(

• MrsQuitaz

Kaxsen: tack! Ja det är otroligt jobbigt när allt jag okar är jobba för att jag måste och sova. Känns dåligt mot mina barn :(. Nu ska jag nog få ordning på det

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**