• Hoppet 3

**Den stora feta LCHF-tråden**

Go morron!

Har funderigar på om en tsk kokosfett + 1 msk grädde är ok att ha i kaffet? 

• Hoppet 3
    Maruid skrev 2011-12-08 10:52:27 följande:
    Japp, inga problem. Jag har ofta en msk kokosfett och en till två msk grädde. Det beror helt på. Det händer att jag har i mjölk också vissa dagar. Beror lite på helt enkelt.
    Va bra!
    Då kan jag köra de så...för de blir en mycket mildare och rundare smak på kaffet om jag kan bi behålla grädden fast oxå använda kokosfettet.
  • Hoppet 3

Hur många av er kör träning och i såfall vad tränar ni och hur ofta per vecka?

• Hoppet 3
    rednose skrev 2011-12-08 22:06:52 följande:
    Jag tränar bikramyoga och styrke. 4 pass yoga och 2 pass styrke i veckan.
    Har skadat hälsenan nu så jag kan inte springa men annars löptränar jag. Då äter jag dock lite mer kolhydrater än de 20g jag håller mig kring nu. :)
    Va duktig du är....jag tränar ingeting men är sååå sugen på att börja med ngt....då kanske de händer ngt på vågen lite fortare...hihihi
    Vet bara inte vad jag ska börja med då jag inte gillar att träna med för mycket folk runt mig. 
    Har inte tillräckligt med själv disciplin vad de gäller att träna ngt hemma.
  • Hoppet 3

Jag har en fråga angående ingefära...... är de ok att ha de som smak i vatten eller är de totalt förbjudet med LCHF då de är en underjord växt?

• Hoppet 3

Måste fråga ang er mens period? Har den ändrat sig sedan ni började med LCHF?
    Min beter sig annorlunda sedan jag började med den ...de blir längre dagar emellan.
    Skumt. 

• Hoppet 3

Hej! Var de någon här på forumet som skrev ngt om Ajvar som bara innehöll 2,5 kollisar? Om de var de så undrar jag vilket märke och var man kan köpa den. ? Minns inte var jag läste de men har för mig att de var här.
    Hoppas. ð???

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**