Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ja jag tror inte jag skulle va särskilt snygg om jag väger 59 kg (även om mitt mål har varit att komma under 60 kg i många år).

• ollebulle86

Idag blir sista dagen med fakir. Det går inte så bra ihop med träningen, är vrålhungrig nästan hela tiden sen jag började träna.
    0,3 kg ner semi söndags, det är jag nöjd med iom att jag gjorde avsteg från fakiren i måndagskväll och även igår morse.

• ollebulle86

Min målvikt är för tillfället 65 kg. Vågade 66 kg för nått år sen och var ganska smal då bortsett från magen, men då bantade jag mej ner i vikt ned pulver.
    Nu äter jag mej ner i vikt och har börjat träna, så jag tror och hoppas att min kropp kommer se annorlunda ut nu om jag lyckas komma ner i samma vikt.
    Jag har ganska breda höfter så jag tror jag blir för smal om jag går ner mer än så. Men det återstår att se

• ollebulle86

Jag blir ju jättesugen på att balans när alla skriver om allt ni bakat
    Blir att baka en del framöver, älskar att baka!

• ollebulle86

Antingen är min våg kass eller så pendlar jag upp och ner igen. Känns ju inte direkt motiverad till att sluta med fakir då, men känns som det är lika bra iom träningen.
    Är konstant hungrig numera.
    Det har ändå släppt en del med fakir så alltid nått

• ollebulle86

Ninis: jag har inte ätit mindre fett än de dagarna innan jag börja träna. Jag äter ganska rejäla klickar majonäs till allt typ (eller gjorde på fakir) så jag är ganska övertygad om att jag inte åt för lite fett.

• ollebulle86

Ninus: brukar äta 3 gånger om dagen, ibland 4. På vanlig lchf har det varit perfekt, men har kanske varit för lite på fakir. Portionerna har inte varit lika stora, men mer fett på fakir.
    Jag var inte så hungrig innan jag satte igång med träningen. Men idag går jag över mer till vanlig lchf. Drar ner på mejerierna lite dock.
    Jag märker på kroppen att det hänt saker fast vågen är knäpp, så jag kör på ändå

• ollebulle86

RebornEve: det är min teori oxå. Dock blir det så jäkla mycket kött osv på fakir ändå så kan inte få i mej mer. Så nu blir det vanlig lchf, och hålla ner mejerierna. Tror det blir bättre

• ollebulle86

Idag blir det köttfärssås och broccoli för min del tror jag kör lite mejerifritt ett tag, eller i alla fall väldigt lite mejerier. Vill inte experimentera för mycket heller. Hoppas mer på att träningen ska ge en liten knuff neråt oxå så småningom i alla fall, har ju precis kommit igång.
    Men jag känner mej ändå stolt, jag har aldrig tränat nått (bortsett från några försök på pilates och några misslyckade zumbapass) och känner att detta jag gör nu är väldigt rätt för mig och något jag kommer fortsätta med

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**