**Den stora feta LCHF-tråden**

Åh, pones! Låter gott... Aldrig smakat än, men köpte pofiber idag så jag ska prova det i helgen. Kanske lördagsfrukost eller kvällsfika?? Längtar!
En liten privat fråga, kanske från en nybörjare men... Mensen... *rodnar lite* Kan den bli superkonstig av LCHF?? Min är... hmm... mysko... Har läst ngt om att den kan bli mer regelbunden och kortare och att ägglossningen kanske kommer igång... Så är inte fallet för mig, den kom tidigare ä den brukar men den är i alla fall inte kortare... Nu har mensen rasat i 10 dagar och mycket mycket riklig... Tänkte höra om jag är ensam med det så det inte beror på kosten?! Alltså så jag kan utesluta att det beror på det alltså och fortsätta luska vad det kan vara...
Sorry om nån känner att det jag skriver är stötande... Men hoppas ni förstår att jag inte menar något illa utan bara är orolig...
moshmosh: Glömde, i ägg har du det du behöver utom vitamin C. Jag åt aldrig järntabletter. Efter förlossning åt jag väl typ 10 järntabletter. Fick stränga order att äta järntabletter fram till efterkontrollen eftersom jag förlorade 1,8 liter blod. Vi kan säga så här: jag glömde (amningshjärna BIG TIME) och jag kände inget behov av det. En annan grej, mår du illa, Testa B-vitamin Pyridoxin som finns på Apoteket. Det lättade mitt illamående.
Wohooo! Grattis!!
Ok, ja då har du lite extra att bära på och då förstår jag att det är onödigt att gå upp mer i vikt Fortsätt ät som du gör och lyssna på din kropp. Den är ganska smart på att säga vad den vill, om man lyssnar dvs