Inlägg från: Martina 76 |Visa alla inlägg
  • Martina 76

**Den stora feta LCHF-tråden**

stjierna skrev 2012-04-11 20:49:37 följande:
    Ninis: jag frågade henne hur många apelsiner om dagen hon äter för att hålla upp c-vitaminintaget egentligen, hon blev tyst ;)
  • Martina 76
    stjierna skrev 2012-04-11 21:16:25 följande:
    Tycker ni ärligt att det här receptet på pasta (ägg, philadelphia, husk) är gott? Ärligt!
    Jag har bara använt det till lasagne och där blev det jättegott!
  • Martina 76
    rödnos skrev 2012-04-11 21:22:54 följande:
    vila! Kör aldrig mer än 3 dagar på raken. Dina muskler kan inte återhämta sig och byggas upp ultimat annars. Yrsel är ett tecken att du äter för dåligt. Vatten kan inte göra allt utan din kropp måste få mer energi. 
    Och, kom ihåg att verkligen lyssna på din kropp annars är det väldigt lätt hänt att gå in i väggen. Då orkar du inte träna på väldigt länge.
    Jag har nog kört lite väl hårt denna vecka. Men som sagt blir det bara en promenad i morgon och för mig räknas det som en vilodag.

Jag kör ju Warrior diet så matintaget är inte som det brukar vara. 
  • Martina 76
    sara1981 skrev 2012-04-11 22:17:58 följande:
    Men alltså man kan ju träna mer än 3 dagar på raken bara man varierar sig. Jag tränar oftast 6 dagar i sträck och har 1 hel vilodag...
    Lördag: Sprang milen
    Söndag: Styrketräning
    Måndag: Styrketräning och spinning
    Tisdag: Styrketräning
    Onsdag: BodyPump intervall

Hmmmmmmmm....det blev nog lite väl mycket styrketräning.... :-S 
  • Martina 76
    sara1981 skrev 2012-04-11 22:36:55 följande:
    Jo, men det beror ju på lite hur du kör, vilka muskelgrupper. :)
    Lördag: Sprang milen
    Söndag: Styrketräning - rygg, axlar, triceps
    Måndag: Styrketräning - ben, bröst, triceps och spinning
    Tisdag: Styrketräning - rygg, axlar, triceps
    Onsdag: BodyPump intervall - hela den jäkla värkande kroppen!

Fick rejäl träningsvärk i låren redan i lördags och den sitter i fortf. Mao - dags att vila!
  • Martina 76
    rödnos skrev 2012-04-11 22:39:53 följande:
    Fan va gött att äntligen fått hit lite fler träningsbrudar med koll på LCHF! var ju typ bara jag förut! Tjoho, nu kör vi boom!
    Visst är det underbart att träna!!! Fattar inte hur man klarar ett liv utan aktivitet!
  • Martina 76
    mammelie1891 skrev 2012-04-12 12:15:02 följande:
    idag har jag skrivit i bloggen om min dotter och hennes sjukdom om nån är intresserad av att läsa.
    Nämen usch! Stackarn...
  • Martina 76

Idag har det blivt en tsk kokosfett, 2 koppar kaffe med äggmjölk och 2 ägg. Det andra ägget var jag inte ens sugen på, men det kändes lite lite att inte äta det.

• Martina 76
    mammelie1891 skrev 2012-04-12 13:02:22 följande:
    Vägde mig nyss och nu har det börjat hända grejer!!! har gått ner 3 kg sen i måndags!

*doing the happy-dance*
    Wow!!!
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**