Ninis skrev 2012-04-13 06:00:51 följande:
900 g kvar till målvikt

Har alltså gått ner 800 g på ett dygn

Det måste ha varit spinningen som bidrog.
Mådde riktigt dåligt igår kväll och trodde att jag skulle få en stroke! På allvar alltså. Jag har haft problem med domningar i högerarmen någon vecka. Har ju varit hos både naprapat och kiropraktor för låsningar i nacke, rygg och bäcken och det kommer ju nervtrådar både från nacke och bröstrygg som går ut i armen.
Vart tvungen att googla symptom och jag hade två, tre st av symtpomen, dvs yrsel, domning i arm och synrubbning. Gjorde testet att hålla ut armarna i 10 sekunder och det funkade, samma sak att le, funkade oxå att böja ner hakan mot bröstet.
Tror nog att jag hade lågt blodsocker p g a för litet matintag. Som sagt, blev riktigt rädd och vågar inte köra spinning igen när jag inte käkat ordentligt.
Nämen usch vad obehagligt!!!!! Mår du bra nu iaf?
Härligt - din toksvettning bet lite på vikten iaf. Själv står jag i stort sett stilla, men magen har blivit plattare och rumpan mindre. Snart kommer jag i mina minsta byxor som är min målsättning trots att jag väger 7-8 kg mer än jag gjorde när jag köpte dem. Skumt.... Måste ha med muskelmassa att göra, men jag tycker att jag borde tappat några kg för att få bort dessa cm.