**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag var som en klocka innan stumpan kom. Onsdag kl 17-18 typ. Men inte nu... hoppas inte det ska strula mycket för då spricker ju hela min "skydda SGI plan". :))

Idag mina vänner visade vågen 65,2 kg. -0,4 trots mens och jag har nått mitt första delmål som är ogravidvikt och 65,4 kg. Det känns egentligen inget speciellt. Jag blev lite paff att jag gått ner trots mens bara. Nu ska jag till stan och se om jag kan hitta en schysst bikini som inte ger Madonna-strutar
Vadska jag fortsätta på nu? Målvikt 60 kg känns så långt bort och med tanke på min takt i viktnedgång kommer jag vara i mål 2013 -6,8 kg sen start sommaren 2010. Vem slår det?
Jag blev förvånande nog med TVÅ bikinis idag. För en gångs skull hittade jag två överdelar som satt bra, skönt och gav stadga (klarade hopptestet ). Dessvärre satt inte underdelarna lika bra
Det väller över kanten och jag gillar inte fläsket vid sidorna. Fåfäng, jag vet. Maken tyckte dock båda satt bra men han törs väl inte säga annat? Kroppen är sladdrigare, det är bara att inse. Jag får köra någon träning för att fasta till kroppen lite. Men nu har jag iaf bikini
Jag äter frukost 2 stekta ägg och bacon när jag vaknat, efter det tar jag en halv mugg kaffe med ca 3 msk kokosfett. Lunch, korvstroganoff vid 13, en halv mugg kaffe med 3 msk kokosfett runt 15 och idag lyxade jag till det och testade chokladmousse så det mumsades också Vid 18 grillade vi korv som jag åt med räksallad. Nu är jag svullen som en flodhäst.
Berocca vet jag inte men det är väl en uppåt-tjacj typ? Kolla innehållsförteckningen. Innehåller den socker och skit borde du skippa den om du ska köra strikt. Själv är inte jag så stenhårt med kosttillskott men äter du Berocca för att orka mer kommer du få typ samma effekt av lchf efter ett tag. Till en början kan du få omställningsbesvär som trötthet, illamående, ont i huvudet osv.