• Kasihi

**Den stora feta LCHF-tråden**

Tack Ninis! Jag funderar på att testa det. Är tre veckor en bra period att köra? Hur mycket gick du ner på detta? Vad mumsar du på om du får sug?

• Kasihi

Ojojoj. Back on track IGEN då. Puh. Syndade mkt och länge innan jul, under och efter jul och in på det nya året. Gick upp 3kg. Bättrade mig en KORT tid för att sen fika, mumsa smågodis, chips, ostbågar, pizza, strips osv mycket vill ha mer...När jag började med LCHF vägde jag 80kg till mina 172cm. Gick ner till 69kg som bäst och höll mig på 69-70kg i nästan ett och ett halvt år. Vägde igår 74.4 kg. Imorgon är min tredje dag utan socker och stärkelse. Ikväll kom yrsel och matthet och irritation. Jag behöver all peppning jag kan få.

• Kasihi

Dag 3 utan socker och stärkelse inleddes med microbrödet med bregott, ost, salami och paprika på. Till det kaffe med en skvätt grädde.

• Kasihi

Bläk igår min tredje dag med nystart på lchf så somnade jag så skönt i vettig tid MEN vaknar av heljobbig hjärtklappning skitobehagligt. Och det förstörde stora delar av nattsömnen. Känner att det kommit nu igen efter en paus på några timmar. Idag är fjärde dagen med min nystart på lchf. Hoppas på tips.

• Kasihi

Är så less på min hjärtklappning. Någon som känner igen sig? Skrev om det nyss.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**