**Den stora feta LCHF-tråden**
Skönt att det är sommar nu med massor grillat och goda sallader

Moiraine,
Näääää, skojar du? Fy fasen så förlegat!

Jag har d-vitamin, omega-3 och en multivitamin, som ligger i lådan och ser fina ut jag är otroligt dålig på att minnas att ta piller, siktar in mig på halsbrännemedicinen och ppillren, det är lixom det högst prioriterade!
jag mår dock bättre när jag tar dom så jag vet ju att jag borde bli bättre på det!
tog min tallrik från igår kväll till frukost! grillkött o sallad med salt o peppar! mums!!
wohooooo. vägde mig idag, efter min första vecka
-3,7 kg !!!!!
fem och ett halvt kilo till så har jag gått ner 20 kilo sen sonen kom den 28e feb
ett hett tips!!
en näve hallon+en stor sked keso+massor med vispgrädde = fredagsmys och supergott
nu ska jag ta med mina barn och min gitarr ut i solen
Jag har börjat få rejäla kramper i fötterna igen. Gick in i mitt kalkylblad och inser, spännande nog, att sen jag beslutade att äta fritt av grönsaker och inte vara petig med kolhydraterna, så har jag legat under 10 varenda dag. Låg ju högre i helgen, så det lär väl vara omställningsbesvär igen. Så töntigt. Ska gå ut i köket och leta efter lite kolhydrater...
*mumsar atkinsknäckebröd*
hur är ni med mat som gått ut på datum? jag är ju så jävla petig med sånt, men insåg precis att jag har en köttbit i kylen som var bäst före igår... fläskkotlett i hel bit. Den luktade precis osm vanligt så jag har skurit upp den och steker nu... hade ni ätit den? jag har ju så känslig mage, men min man äter gammal mat hela tiden så om inte annat så får han äta den ikväll :-P
Ringde precis VC och fick veta att phmätningen och matstrupsmätningen som jag gkorde för 2.5 månad sen inte visade nånting. inte ett dugg. helt normal muskelfunktion i strupen, och ingen som helst syra. hur kan jag som har så mycket halsbränna och uppstötningar få göra ett test exakt den dagen jag inte har några bekymmer? sa ju det till dom till och med.
det enda dom skriver var att det var normalt. kan dom inte ens göra en anteckning om att jag själv sagt att jag inte känner några problem just nu.
Nej det är väl inget fel på mig, det är fullkomligt normalt att gå runt och må så här. en konstant klump i halsen, känsla av att mat hakar upp sig eller blir kvar i strupen, illamående, uppstötningar och så halsont av det sura så att man vissa dagar inte ens kan prata eller krama ungarna för att man mår så dåligt av det...