**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag längtade så mkt till att börja med LCHF igen men vet inte om det kommer gå...
Har ju fått vägglöss och måste förmodligen slänga sängen för de vägrar ta den till fryshus förrn dom gjort 3-4 saneringar och jag kan inte bo där på 2 dagar när dom gjort en sån och efter vägrar jag sova i sängen för lössen finns kvar. Dom säger att man ska sova i sängen så man lockar fram dom så dom dör av giftet men det vägrar jag, för då sover jag inte och får ångestattacker.
Fått gråta mig till sömns i en vecka nu och haft massa ångestattacker...det är inte bra för mig alltså...inte när man har så svart psyke....
Så nu måste jag alltså köpa ny säng och Hyresvärden ersätter inga skador och bjuder heller inte på en hyra. Men ringde och hon sa att om jag köper en sån där billig på Ikea för 400 och sparar kvittot ska hon göra sitt bästa att dom betalar den.
Problemet är sen bara soffan, där har krypen med varit...nu är den fin, men är rädd att dom ska komma tillbaka dit igen också så den måste dom ta till fryshuset, har verkligen inte råd med en ny soffa....
Hoppas verkligen det löser sig...har ju planerat så mkt...får även 1000 extra denna månad för jag fått extrapass så tror jag kommer få ut nästan 10 000 denna månad PLUS 1000 jag brukar få av mamma så...visst borde det funka...
Ville bara skriva av mig...nu ska jag ta och lägga mig i badkaret, för det är där jag sover nu haha.