**Den stora feta LCHF-tråden**
Stackars mig. Nu ska vi äta baconlindade hjort- och fläskfärssbiffar med kokt zucchini och champinjonsås. LCHF är så trist och enahanda. Tacka vet jag ... ehm.. eller vänta nu!
Stackars mig. Nu ska vi äta baconlindade hjort- och fläskfärssbiffar med kokt zucchini och champinjonsås. LCHF är så trist och enahanda. Tacka vet jag ... ehm.. eller vänta nu!
Termos: Det lät gott! Kul att den blev godkänd även av maken!
Men är ni roliga eller? 98 inlägg sedan jag gick och la mig igår..
*orka*
Jaha, och såklart är typ hälften av inläggen om den där kladdkakan och ett tjafs om att man inte tar LCHF på allvar för att barnen får socker? Gaaaah! Snart lämnar jag den här tråden om ni inte kan acceptera att var och en gör som de vill och lever sina liv oavsett era (mer eller mindre extrema) åsikter.
Nej, jag tycker inte att man ska ge sina barn socker för jämnan, men ett barnkalas är ett undantag!! Min son som har ADHD mår mycket bättre på lågkolhydratkost, men det betyder inte att han aldrig får sött eller godis. Lägg ner den där diskussionen nu innan jag får krupp.
Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh! Så.. *avreagerad* Back to topic: Idag blev det pones med Bregott och massor av ost och kokta ägg till frulle. Kaffe med grädde också såklart. Mums! Nu ska vi på loppis.