Inlägg från: Anonym (förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förvirrad)

är min pojkvän bisexuell??? hjäälp

det är så här att jag har nyligen blivivt tillsammans med en kille och han har fotfetich och armhåle fetich.
    när vi hånglade så tog han sitt finger in i min mun och han kysste både mig och sitt finger ihop.
    och när vi har sex och kör missionären så tog han min hand o la den på sin egen rumpa men jag tog bort snabbt...kan någon svara på vad detta kan betyda då jag aldrig har upplevt detta tidigare med en kille?

• Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp
  • Anonym (förvirrad)

asså, jag har absolut inget emot det, men ingen av mina killkompisar och alla killar jag känner förutom en gillar o bli pillad  rumpan. Tex min bäst vän, skulle hon klämma honom på röven, blir han jätte förbannad. för han tycker det är äckligt. och det tycker alla killar jag har stött på.
    därför, undrar jag. är det vanligt, plus det med hans finger i min mun, medans han suger den och kysser den???

• Anonym (förvirrad)
    Anonym skrev 2011-02-19 21:16:50 följande:
    Han är garanterat bisexuell
    anonym , varför är han garanterat bisexuell?
  • Anonym (förvirrad)

aha okej,  jag är 21 och han är 22.

Varför jag reagerar är för att, jag vill veta om han är bi eller inte. vågar inte fråga han, känns ganska personligt. vi har inte vart tillsammans så länge, om vi ens är. vi myser o har sex osv.
    men jag själv, personligt gillar inte kill rumpor. fråga mig inte varför. men det är absolut ingenting jag tänder på tyvärr...

• Anonym (förvirrad)

jag vet inte så mycket om bisexualietet och homosexuella. det är därför jag frågar, hade jag haft mycket kunskap hade jag inte frågat er, eller hur?

Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp