• Anonym (förvirrad)

är min pojkvän bisexuell??? hjäälp

det är så här att jag har nyligen blivivt tillsammans med en kille och han har fotfetich och armhåle fetich.
    när vi hånglade så tog han sitt finger in i min mun och han kysste både mig och sitt finger ihop.
    och när vi har sex och kör missionären så tog han min hand o la den på sin egen rumpa men jag tog bort snabbt...kan någon svara på vad detta kan betyda då jag aldrig har upplevt detta tidigare med en kille?

• Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp
  • satakatse

Är de så farligt att klämma på rumpan på en man? Lite måste man väll ändå vidröra den man har sex med... Eller menar du annat??

• Anonym

G punkten sitter ju i analet hos killen. Det behöver inte betyda att han tänder på killar

• satakatse
    Anonym skrev 2011-02-19 21:06:07 följande:
    G punkten sitter ju i analet hos killen. Det behöver inte betyda att han tänder på killar
    Men de va "la  hennes hand på hans rumpa, inte peta in i röva" om jag fatta rätt...
  • Anonym (???)

Nej jag tror INTE att han är bi för att han vill att du smeker honom lite eller stoppar in sitt finger i din mun. Kan rek att du ser lite porr... Flört
    Fråga honom om du är orolig.
    Lycka till!

• Anonym (förvirrad)

asså, jag har absolut inget emot det, men ingen av mina killkompisar och alla killar jag känner förutom en gillar o bli pillad  rumpan. Tex min bäst vän, skulle hon klämma honom på röven, blir han jätte förbannad. för han tycker det är äckligt. och det tycker alla killar jag har stött på.
    därför, undrar jag. är det vanligt, plus det med hans finger i min mun, medans han suger den och kysser den???

• Anonym

Han är garanterat bisexuell

• Anonym (förvirrad)
    Anonym skrev 2011-02-19 21:16:50 följande:
    Han är garanterat bisexuell
    anonym , varför är han garanterat bisexuell?
  • Bibbidi

Nej han är nog inte bi. Men vem vet - han kan ju vara det MEN om han är det så har det ingenting att göra med att han gillar att bli smekt på rumpan eller gillar att stoppa in sitt finger i din mun! Det har lika lite med det att göra som... öh.... som att  man skulle vara lesbisk bara för att man går runt i en rutig skjorta och har kort hår eller att man är nazist bara för att man som kille har rakat av sig sitt hår (det har alltså ingenting med det att göra....). Man tänder på och tycker om olika saker helt enkelt.

Hahah! Du väldigt ung va? Flört

Däremot kan jag tipsa dig om det här: Om han tänder på att bli smekt på rumpan så kan nu ha blivit lite avskräckt genom att du drog undan din hand förra gången. Han ville helt enkelt visa vad han tycker om och du drog bort handen och... "dissade" honom gällande det. Så ta dit handen självmant nästa gång och smek lite gran. Kommer nog vara otroligt mycket uppskattat!

Ha så kul i sänghalmen nästa gång! Tjingeling. Cool

• Bibbidi
    Anonym (förvirrad) skrev 2011-02-19 21:18:42 följande:
    anonym , varför är han garanterat bisexuell?
    anonym var nog inte seriös ...
Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp