• satakatse

är min pojkvän bisexuell??? hjäälp

Är de så farligt att klämma på rumpan på en man? Lite måste man väll ändå vidröra den man har sex med... Eller menar du annat??

• satakatse
    Anonym skrev 2011-02-19 21:06:07 följande:
    G punkten sitter ju i analet hos killen. Det behöver inte betyda att han tänder på killar
    Men de va "la  hennes hand på hans rumpa, inte peta in i röva" om jag fatta rätt...
  • satakatse
    Anonym (förvirrad) skrev 2011-02-21 14:03:04 följande:
    jag vet inte så mycket om bisexualietet och homosexuella. det är därför jag frågar, hade jag haft mycket kunskap hade jag inte frågat er, eller hur?
    Jag är lite fundersam.. Ville han att du skulle köra något i röven på han eller att du helt enkelt skulle röra vid han när ni var intima...
  • satakatse
    Plantagen skrev 2011-02-21 14:16:54 följande:
    En annanas förstår du väl.. med den "buskiga" sidan först
    Men allvarligt... jag är verkligen på riktigt nyfiken!!!!...Har för mig att jag läste att hon inte ville röra en mansrumpa... Kanske en kvinnorumpa går bättre? Eller kanske låta bli o ha sex alls, om den andres kropp är så motbjudande...

PS!
    Finns de inte något trevligare än att nypa en karl på rumpan??? STOOOOOR skillnad mellan o klämma och trycka i något... oavsett om det är annanas eller selleri...
Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp