• Anonym

är min pojkvän bisexuell??? hjäälp

G punkten sitter ju i analet hos killen. Det behöver inte betyda att han tänder på killar

• Anonym

Han är garanterat bisexuell

• Anonym

Vad är det exakt han har gjort som tyder på att han blir sexuellt attraherad av killar?

• Anonym
    Anonym (förvirrad) skrev 2011-02-20 00:01:38 följande:
    aha okej,  jag är 21 och han är 22.

Varför jag reagerar är för att, jag vill veta om han är bi eller inte. vågar inte fråga han, känns ganska personligt. vi har inte vart tillsammans så länge, om vi ens är. vi myser o har sex osv.
    men jag själv, personligt gillar inte kill rumpor. fråga mig inte varför. men det är absolut ingenting jag tänder på tyvärr...
    Så ni har sex, men det är för personligt att fråga om han är bi?
  • Anonym
    Pipey McGraw skrev 2011-02-20 00:43:00 följande:
    Jag tror faktiskt att det är du som är bisexuell! Det baserar jag på att du inte gillar killrumpor...
    Det låter som dagens sanning. I alla händelser är det till 100% TS som äger problemet.

Det verkar finnas en konstig föreställning om att killar måste ägna sig till100% åt kvinnans njutning, annars är de bisexuella; att om en kille vill bli smekt eller berörd så är han bisexuell. Konstigt nog gäller inte samma sak för kvinnor, för med den logiken borde ju alla kvinnor som vill bli smekta på brösten och fittan vara bisexuella.

För att inte tala om att det verkar vara mer OK för kvinnor att vara bi än för män.
Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp