• Anonym (förvirrad)

är min pojkvän bisexuell??? hjäälp

det är så här att jag har nyligen blivivt tillsammans med en kille och han har fotfetich och armhåle fetich.
    när vi hånglade så tog han sitt finger in i min mun och han kysste både mig och sitt finger ihop.
    och när vi har sex och kör missionären så tog han min hand o la den på sin egen rumpa men jag tog bort snabbt...kan någon svara på vad detta kan betyda då jag aldrig har upplevt detta tidigare med en kille?

• Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp
  • Anonym (???)

Tycker snarare som att han är erfaren tycker jag! Hur gammal är du? Din pojkvän? Många unga killar låtsas att de inte gillar vissa grejer pga att de inte vill bli betraktade som gay. Då spär de på hur äckligt de tycker smek på röven mm är. I själva verket r det faktiskt som ngn annan skrev att det är där killars G-punkt sitter. Sticker jag in ett lillfinger samtidigt som man suger av min kille skriker han av njutning... Flört

• Bibbidi
    Anonym skrev 2011-02-19 21:24:41 följande:

"Ger" han dig orgasm?

Men vad har det med saken att göra???
    Anonym (???) skrev 2011-02-19 21:23:21 följande:
    Tycker snarare som att han är erfaren tycker jag! Hur gammal är du? Din pojkvän? Många unga killar låtsas att de inte gillar vissa grejer pga att de inte vill bli betraktade som gay. Då spär de på hur äckligt de tycker smek på röven mm är. I själva verket r det faktiskt som ngn annan skrev att det är där killars G-punkt sitter. Sticker jag in ett lillfinger samtidigt som man suger av min kille skriker han av njutning... Flört
    Nu handlade det om att bli smekt på rumpan, inte om att sticka in ett finger där. Flört Men visst, du har rätt i det du säger. Men det är ju inte det killen har visat att han tycker om. Drömmer
  • Anonym (Kille30)

Kan ju vara så att han vill bli stimulerad där bak men inte vågar visa det fullt ut.
    Själv är jag hetro (vad jag vet :) ), och tycker det ibland kan vara skönt med stimulans där bak (dock ska det gå väldigt försiktigt fram och mycket saliv).

Fråga honom, eller testa. Visst blir det lite fel ibland, men genom att testa er fram och lära känna varandra på det sättet kommer ni med betydligt större sanolikhet få ett riktigt bra sexlig tillsammans.

• Anonym (???)
    Bibbidi skrev 2011-02-19 21:27:05 följande:
    Men vad har det med saken att göra???
    Anonym (???) skrev 2011-02-19 21:23:21 följande:
    Nu handlade det om att bli smekt på rumpan, inte om att sticka in ett finger där. Flört Men visst, du har rätt i det du säger. Men det är ju inte det killen har visat att han tycker om. Drömmer
    Självfallet! Glad Menade bara att det är en väldigt erogen zon hos många män.
  • Anonym (oförstående)

Jag förstår inte frågeställningen. Om han nu skulle vara bisexuell (vilket man inte behöver vara bara för att man gillar olika saker i sängen) - vad är problemet? Uppenbarligen är han tillsammans med dig och inte en kille. 

• Anonym (förvirrad)

aha okej,  jag är 21 och han är 22.

Varför jag reagerar är för att, jag vill veta om han är bi eller inte. vågar inte fråga han, känns ganska personligt. vi har inte vart tillsammans så länge, om vi ens är. vi myser o har sex osv.
    men jag själv, personligt gillar inte kill rumpor. fråga mig inte varför. men det är absolut ingenting jag tänder på tyvärr...

• Anonym

Vad är det exakt han har gjort som tyder på att han blir sexuellt attraherad av killar?

• Smulan87
    Anonym (förvirrad) skrev 2011-02-19 21:18:42 följande:
    anonym , varför är han garanterat bisexuell?
    hon var nog ironisk haha.

du verkar lite överdriven ts =P du baserar att han är bisexuell på skitsaker haha
  • Pipey McGraw

Jag tror faktiskt att det är du som är bisexuell! Det baserar jag på att du inte gillar killrumpor...

Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp