tygblöjetråden del 6
Sjätte tråden!!!
Välkomna in att prata tygblöjor!
Sjätte tråden!!!
Välkomna in att prata tygblöjor!
Purple liz - inte för tillfället men vi har fuskat i perioder, särskilt om vi varit på resande fot. Dock alltid med lite dåligt samvete.
TygTiger - Vi har slutat testa blöjor eftersom vi hittat en blöja som uppfyller alla våra behov (fuzzibunz)
Clara - jag vet inte, vi har ju vikisar som fyllning men jag tycker att microfleecen är våtare mot huden nu än när fuzzizarna var nya
Santisen för tillfället har vi engångs på natten. Vi har haft fuzzibunz på natten förut men då måste vi byta en gång och just nu sover han för dåligt och blir för ledsen om vi byter på honom på natten så nuhar vi engångs på natten. Det har gått lite i perioder det där.
använder ni ättika till pocketblöjor också?
Äppelcidervinäger??? Är det det man ska ha? och inte ättika?
kixan - jag har tänkt beställa lite från babykind snart... men hur funkar det? Hur vet man hur mkt man ska betala? Måste man själv kolla upp vad pundet står i? Hur gör man det i så fall? Går man till posten och betalar eller hur gör man det?
Tack alla för era svar! Det blir nog så att vi gör en beställning därifrån om ett tag. Är toksugen på deras kläder också, ett par grå lekbyxor blir det nog åtminstone
Tygtiger - *hoppar och studsar* Det är ju de där grå jag vill ha också!!! Du får rapportera hur de är sen
Mitt tips är minimundus ekoplyschbyxor och ett par mysbyxor från Pop, de som har en åtta på sidan, vi har dem i både blått och grönt. Funkar kanon även på knubbiga tygblöjebarn