Göteborgare med BF augusti 2011
Hej! Tänkte hoppa in i tråden om jag får. 30 år och väntar mitt första barn 13 aug.
Mår otroligt bra. Enda tecknet på att det är något på g, förutom att magen växer så klart, är att man kan somna tidigare på kvällen
Hej! Tänkte hoppa in i tråden om jag får. 30 år och väntar mitt första barn 13 aug.
Mår otroligt bra. Enda tecknet på att det är något på g, förutom att magen växer så klart, är att man kan somna tidigare på kvällen
Hahaha, inser att huvuvdet inte är med mig. Skrev att jag är 30 år, men det är jag ju inte . Kom ju på att jag fyller 32 i maj. Kanske önsketänkande att vara 30 igen...
Nu har jag lagt till mig.
29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)
Jag har känt krabaten böka runt i magen nån vecka eller så nu. Men min sambo har inte lyckats känna något. Men igår kväll när ag lagt mig bökade det extra mycket så då lyckades han äntligen också få känna att det är något som far runt. Kul att även han får känna det.
Tog semester idag, så nu är det fem dagars skön ledighet. Här skall det njutas
.
Såg fram emot en sovmorgon tills jag igår kväll kom på att jag skulle till BM kl 8. Dum tid när man är ledig och har möjlighet att sova ut. Men men. Allt såg iaf bra ut, hjärtljud och andra värden såg bra ut. Fick moderskapsintyget som skall skickas in till FK.
Nu är det stan med sambons 12-åriga brorsdotter som gäller.
Glad påsk på er. 
Ska till Ullared om två veckor. Svårt att komma därifrån utan nånting.......
Inhandlade igår det första till barnet, en bilbarnstol. Vet inte varför det blev det första, men men. En Acta Graco blev det. Fått bra betyg i tester.
Fan rent ut sagt. Upptäckte en fästing på höften, hade som tur var inte satt sig ännu. Så nu ligger fästingmedlet framme, väntar bara på att katterna ska komma in. Vill verkligen inte ha en massa fästingar på mig nu.
Imorgon ska vi på föräldrakurs. Ska bli intressant, man har ju hört varierande omdömen om dessa kurser.
Blonide82: Låter som du fick en underbar möhippa. Choklad är ju aldrig fel
.
Nej, vi ska på föräldrautbildning i Floda. Men även min sambo är lite orolig och nervös för det hela. Inte rikigt hans grej att sitta och lyssna på sånt. Men det får han ta.