• NoMansWoman

Roliga statusuppdateringar på facebook

Sett nån rolig status?

Dela med dig av alla du hittar här

Portad i både himlen och helvetet!
  • Svar på tråden Roliga statusuppdateringar på facebook
  • TeamCaz
    Zizzieleenia skrev 2012-09-19 07:16:03 följande:
    Vampyria, jag fick inte va med i horoskopet, vilken jäkla utfrysning.. Skall genast ringa aftonbladet och berätta att jag blev kränkt på internet bara för att jag är skorpion.. :/ ;)
    Jodå, skorpionen är där
    sitter ihop med Vågen.

Skorpionen (24/10-22/11) Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • Zizzieleenia

Jaha, då slipper jag kontakta aftonbladet då.. ;)

Måste va en synsk en som fixade detta för det stämmer ju precis, haha. ;)

Kan bidra med en som min pappa drog muntligt för mig, men iallafall tyckte jag den var sjukt kul eftersom jag har så vissen humor.

Det var ett norsk pilot som blev tvungen att nödlanda och kontaktade flygtornet.

- ”Detta är tornet på Säve, vill ni ange er position!”
    Svaret kommer blixtsnabbt:
    - ”Jag sitter längst fram och styr planet.”

• kille95
    Kaupa Jaur skrev 2012-07-30 09:32:11 följande:
    För den LOST-invigne....Men iofs lite kul för övriga också. Kiss- och bajshumor.

Hahahahaha

Åt oreos förut , och då doppade jag en i ett glas mjölk, men kakan föll sönder och landade på botten. Så nu sitter jag bara här och kollar på glaset och undrar varför dåliga saker händer bra människor

Precis kommit hem från gymmet och dom har en ny maskin där. Körde bara en timme för sen började jag må illa. Men den e riktigt bra, har båda Mars, Snickers och Twix (Säkert någon som har skrivit den förut)

Hittade Breiviks gamla playlist på spotify, nu blir det gymmet och pumpa!

Har precis varit och tittat på en ny sten. Flyttar in under den nästa vecka!

Framgång är som en fjärt, Det är bara ens egen som luktar gott

(Tack flashback Skrattande)
  • Kaupa Jaur

Igår hade jag "Idag modifierade jag biltutan. Numera avger den ljud från en skottlossning. Folk flyttar på sig mycket snabbare nu...."

Andra jag haft i veckan är "Parallella linjer har så mycket gemensamt. Det är synd att de aldrig möts...."

"Vi är alla mogna tills vi får tag på snö eller bubbelplast...."

"
    Kvinnor påstår att den värsta tänkbara smärtan är att "föda barn". Jag tror att "trampa på lego" kommer upp jämsides...."

"
    En sak jag vill göra: Köpa en papegoja, lära den att säga "Hjälp, jag har blivit förvandlad till en papegoja!" för att därefter lämna den på en offentlig plats...."

"
    lyssnar på Carola och sitter i telefonkö. "En eeeevighet... En kort seku-u-und...."
  • vampyria2
    Två gamla godingar som jag fortfarande skrattar gott åt

"Är stolt över mig själv, avslutade nyss ett pussel på 6 månader fast på lådan står det 2-4 år."

"Kopierain denna text i din statusrad om du känner någon som hört talas om någon som nån gång gått i skogen och hittat en pinne å kastat pinnen på stigen eller kanske i snön eller in i skogen eller kanske knäckt pinnen och kastat iväg den. Eller en kvist. En kvist går oxå bra"

• Smulan 89
    Piloten tar mikrofonen och berättar för sina passagerare att flygningen mot Paris är påbörjad, vilken väg dom skall ta och beräknad ankomst. När detta är gjort önskar han passagerarna en trevlig flygresa men glömmer stänga av mikrofonen.
    - Sten, har du ställt in autopiloten på Paris? ...
    - Ja, det är klart. Nu skall jag gå och skita, sedan skall jag sätta på Cissi! Hon är alltid pilsk och beredd på en snabbis i pentryt.
    Alla passagerare hör detta och även övrig personal i kabinen. En flygvärdinna kommer springande i gången för att informera piloterna om den penibla situation som uppstått men snubblar raklång och blir liggande på golvet En passagerare klappar henne på axeln och säger:
    - Du behöver inte ha så bråttom, han skulle skita först.....
  • Mizzyz

Denna la jag sj ut idag efter ett samtal med en kollega, gravid o lite förvirrad i mitt tänkande.... Tungan ute

Bebisar ska ju kräkas o så när dom ätit.. - Dom ska inte kräkas,dom ska rapa! - Jahaaa ojsan! *Kommer nog gå bra detta ja* ;D

Svar på tråden Roliga statusuppdateringar på facebook