• NoMansWoman

Roliga statusuppdateringar på facebook

Sett nån rolig status?

Dela med dig av alla du hittar här

Portad i både himlen och helvetet!
  • Svar på tråden Roliga statusuppdateringar på facebook
  • xantippan
    solskina skrev 2012-09-18 21:35:41 följande:
    En hustru steker ägg till frukost åt sin make. Plötsligt kommer maken inrusande i köket.
    - Försiktigt! skriker han, FÖRSIKTIGT! Sätt i mer margarin! Du steker för många åt gången. FÖR MÅNGA! Vänd dem! VÄND PÅ DEM NU! Det behövs mer margarin. Åh, herre gud! VAR ska du få plats med MER MARGARIN? De kommer att fastna! Försiktigt... FÖRSIKTIGT! Jag sa FÖRSIKTIGT! Du lyssnar ALDRIG på mig när du lagar mat! Aldrig! Vänd dem! Skynda dej nu! Är du tokig? Har du mist förståndet? Glöm inte att salta dem. Du vet att du alltid glömmer att salta dem. Använd saltet. ANVÄND SALTET! SALTET!!!
    Hustrun stirrar på honom.
    - Vad i hela friden är det för fel på dig? Tror du inte jag vet hur man steker ett par ägg?
    Maken svarar då lugnt:
    - Jag ville bara visa hur det känns när jag kör bil.
  • thenalle
    Om du är en polis ...... Nio sätt att inte börja din polisanmälan:

1. Det var den bästa av tider, det var det värsta av tider ...

2. Beteckningarna i denna rapport har ändrats för att skydda de oskyldiga ...

3. Borgmästaren gjorde då en olaglig vänstersväng Mulraney då jag öppnade eld ...

4. Innan jag går in på detaljer, jag har ett par "shout-outs" för mina homeys i kommando personalen.

5. Det var så mörkt och blött den natten, du nästan kunde äta dimman. Radion samtalet trängt in i kuslig tystnad med en sådan piercande intensitet att för ett ögonblick var jag säker på att jag hade förlorat mitt sinne ...

6. Fick samtal. Svarade. Arresterad dålig kille. Slut.

7. Min pertner ett öga wher på bensin wen vi sett en man agera suspishushly någonting utfyllnad. .. va fan dom fattar

8. Den misstänkte försökte då misshandel mig genom att upprepade gånger smälla ansiktet i min näve ...

9. För länge sedan, i en galax långt, långt borta ...
  • sticksNstones
    sticksNstones skrev 2012-10-18 06:25:20 följande:

ffs. Vad ar det med bildhanteringfunktionen pa FL.
  • sticksNstones

Great parenting skills!

Shit.

Svar på tråden Roliga statusuppdateringar på facebook