FF för oss i spotingsgruppen
Nu har jag lagt till mig här också. Hoppas att det funkar.
Ceke: www.fertilityfriend.com/home/32bb7c
Prodigy79: www.fertilityfriend.com/home/333568
Bengalen: www.fertilityfriend.com/home/3045f3
Nu har jag lagt till mig här också. Hoppas att det funkar.
Ceke: www.fertilityfriend.com/home/32bb7c
Prodigy79: www.fertilityfriend.com/home/333568
Bengalen: www.fertilityfriend.com/home/3045f3
Nu har jag spanat in din kurva Prodigy. FF sätter ju aldrig ut coverlinen förrän på DPO 3. Den vill ha 3 dagar i rad med högre temperaturer för att vara säker på att ägglossningen har varit men jag håller med om att du helt klart har haft ÄL.
Vad låga temperaturer du har. Äter du några mediciner som eventuellt påverkar det?

Jag var hos en ny gyn som trots allt inte tyckte det var särskilt oroande. Hon sa att vi är inga robotar och kroppen gör ibland lite som den känner för. Hon såg en massa små äggblåsor och allt såg normalt ut för att vara på CD 3.
Jag tog en massa blodprover som jag ska få svar på i nästa vecka så då vet jag lite mer.
På torsdag ska jag äntligen till min akupunktör ingen som har haft semester i 5 veckor, längtar!
Det låter ju helt fantastiskt YlvaK! Vilket märke av B6 tar du och var köper/beställer du dem?
Hihi,
men tar du så många så att det blir totalt 50 mg per dag? Jag kollade lite på nätet och de flesta är ju bara på typ 5 mg men jag hittade på Vitaminbutiken, där fanns det 50 mg per tablett.
Usch vad tråkigt Ylva. Det såg ju verkligen bra ut. Har du fortfarande inte fått några spottings?
Jag har ätit ca 100 mg B6 från ÄL denna månad och aldrig har min temp varit så jämn som nu! Än så länge inga spottings men är ju bara på DPO 9.
Jag tempar som alltid.
Tack Ylva!
Jag är jätteglad att mina cykler har blivit så långa och fina. Jag har käkat B6 nu ett par månader och vet inte om det beror på dem eller min örtmedicin, men de 2 senaste cyklerna har jag inte haft några spottings överhuvudtaget. Vilket aldrig någonsin har inträffat tidigare.