Inlägg från: Mumwannabe79 |Visa alla inlägg
  • Mumwannabe79

Oj, läste nu i bruksanvisningen till progesteronkrämen att man INTE ska ta hög dos vitamin B6 samtigt. Det har jag gjort de senaste dagarna.

• Mumwannabe79
    ceke skrev 2011-03-08 10:22:23 följande:
    Prodigy: Annars så ser det ju lite lovande ut med en ordentlig dipp på DPO 7 ju! Hoppas hoppas den hoppar upp imorrn igen!
    Tack för din peppning! {#emotions_dlg.flower} Ja vi får se imorrn..

Trist med din mens, men du har ju fina kurvor iaf! Flört
  • Mumwannabe79
    Bengalen skrev 2011-03-16 19:01:19 följande:
    Helt galet! Jag fattar ingenting. Har dock noterat att alla mina extremkorta cykler alltid föregås av en sparsam mens. Det verkar som kroppen inte blöder ut ordentligt och då startar den en ny blödning på tok för tidigt.
    Jag ska till gyn imorgon så jag får se vad hon säger. Det är ju allt annat än normalt att ha en cykel på 16 dagar. Rynkar på näsan
    Vad sa gyn?
  • Mumwannabe79
    Bengalen skrev 2011-03-20 09:41:04 följande:
    Jag var hos en ny gyn som trots allt inte tyckte det var särskilt oroande. Hon sa att vi är inga robotar och kroppen gör ibland lite som den känner för. Hon såg en massa små äggblåsor och allt såg normalt ut för att vara på CD 3.
    Jag tog en massa blodprover som jag ska få svar på i nästa vecka så då vet jag lite mer.
    På torsdag ska jag äntligen till min akupunktör ingen som har haft semester i 5 veckor, längtar!
    Vad bra!
  • Mumwannabe79

Flyttar fram "listan"..

Ceke: www.fertilityfriend.com/home/32bb7c
    Prodigy79: www.fertilityfriend.com/home/333568
    Bengalen: www.fertilityfriend.com/home/32fb4e
    Martini: www.fertilityfriend.com/home/340b0f
    YlvaK: www.fertilityfriend.com/home/3045f3

Min kropp följer inte skolboken, tempar vaginalt denna månad för att tempen varit så svajjig tidigare månader men inte blev det bättre för det. Tror att jag möjligtvis hade ÄL igår eller förrgår men än ser det inte ut så på tempen Obestämd

• Mumwannabe79
    ceke skrev 2011-04-27 19:37:51 följande:
    Prodigy: Eg ser kurvan ju rätt fin ut, men det ser ju inte ut som att ÄL varit än. Blir spännande att se morgondagens temp för dig med!
    Tappen känns låg & fast idag och har inte upptäckt någon äggvita så ÄL borde ha varit senast igår. Har varit fryssen nu efter jobbet så tempen kanske är på väg upp eller så beror det på att jag är trött och att det är lite kyligare väder idag. Ja vi får se imorrn.
  • Mumwannabe79
    martini bianco skrev 2011-05-04 10:19:53 följande:
    Tittar lite på våra listor...
    Prodigy- det ser fint ut!!
    Ja är det inget frö som börjat gro kommer jag bli SÅ besviken.
    Din kurva ser också bra ut!
  • Mumwannabe79
    martini bianco skrev 2011-05-11 13:14:06 följande:
    Varför ändrades mitt röda kryss till att bli streckat idag? Och varför står det en femma i dagens "stats"?
    FF verkar osäker på att ÄL varit, då brukar det bli icke heldragna streck. Men jag tycker det ser ut som att du hade ÄL. 5:an tror jag betyder 5 dagar kvar till mens fast det verkar konstigt då du tidigare månader haft 28-29 dagars cykel.
  • Mumwannabe79

Vad du kan Ceke! Glad

Jag hade typ bestämt mig för att inte tempa denna månad för att bli av med ett stressmoment. Jag blev ju inte gravid trots tempning, testning och att jag hade ÄL och samlag då. Kändes som att alla ansträngningar varit till ingen nytta.
    Men imorse tempade jag iaf, tänkte att när jag ändå är vaken kan jag ju göra det..  Att inte tempa skulle innebära förlorad kontroll och jag är kontrollfreak. Men att strunta i tempning och ÄL-tester skulle nog vara bra också för att bli mindre fixerad vid barntillverkning. Jag är kluven.

• Mumwannabe79

Jag har ätit ca 100 mg B6 från ÄL denna månad och aldrig har min temp varit så jämn som nu! Än så länge inga spottings men är ju bara på DPO 9.

• Mumwannabe79
    martini bianco skrev 2011-06-05 10:18:04 följande:
    Intressant!! Det kanske man skulle prova.
    Ja fast din temp har ju ökat och ökat och det verkar positivt, borde ju bero på gott om progesteron
  • Mumwannabe79

Jag blev inte gravid denna månad heller Tempen är under coverline nu på DPO 12 så mensen är på väg. Har ännu inte haft några spottings! Känns lite positivt iaf..

Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen