FF för oss i spotingsgruppen
35,8 var riktigt lågt!
35,8 var riktigt lågt!
Oj, läste nu i bruksanvisningen till progesteronkrämen att man INTE ska ta hög dos vitamin B6 samtigt. Det har jag gjort de senaste dagarna.
Ja vi får se imorrn..
Bengalen: Oj vilken kort cykel du har haft! 

Flyttar fram "listan"..
Ceke: www.fertilityfriend.com/home/32bb7c
Prodigy79: www.fertilityfriend.com/home/333568
Bengalen: www.fertilityfriend.com/home/32fb4e
Martini: www.fertilityfriend.com/home/340b0f
YlvaK: www.fertilityfriend.com/home/3045f3
Min kropp följer inte skolboken, tempar vaginalt denna månad för att tempen varit så svajjig tidigare månader men inte blev det bättre för det. Tror att jag möjligtvis hade ÄL igår eller förrgår men än ser det inte ut så på tempen 
Misstänkte att det blev nåt fel med länkarna i förra inlägget och det blev det, nu ska det stämma.
Bengalen: www.fertilityfriend.com/home/3045f3
YlvaK: www.fertilityfriend.com/home/32fb4e
JA! En rejäl höjning idag 
Ja det skulle ju kunna vara så som ni säger, jag hoppas!
Vad du kan Ceke! 
Jag hade typ bestämt mig för att inte tempa denna månad för att bli av med ett stressmoment. Jag blev ju inte gravid trots tempning, testning och att jag hade ÄL och samlag då. Kändes som att alla ansträngningar varit till ingen nytta.
Men imorse tempade jag iaf, tänkte att när jag ändå är vaken kan jag ju göra det.. Att inte tempa skulle innebära förlorad kontroll och jag är kontrollfreak. Men att strunta i tempning och ÄL-tester skulle nog vara bra också för att bli mindre fixerad vid barntillverkning. Jag är kluven.
Jag har ätit ca 100 mg B6 från ÄL denna månad och aldrig har min temp varit så jämn som nu! Än så länge inga spottings men är ju bara på DPO 9.
Flyttar fram..
Bengalen: www.fertilityfriend.com/home/3045f3
YlvaK: www.fertilityfriend.com/home/32fb4e
Jag blev inte gravid denna månad heller
Tempen är under coverline nu på DPO 12 så mensen är på väg. Har ännu inte haft några spottings! Känns lite positivt iaf..