• ceke

FF för oss i spotingsgruppen

Prodigy: Annars så ser det ju lite lovande ut med en ordentlig dipp på DPO 7 ju! Hoppas hoppas den hoppar upp imorrn igen!

• ceke
    Mumwannabe79 skrev 2011-03-08 10:27:38 följande:
    Tack för din peppning! {#emotions_dlg.flower} Ja vi får se imorrn..

Trist med din mens, men du har ju fina kurvor iaf! Flört
    Så lite så!

Hehe.. Japp, fina kurvor! Men tyvärr innebär det inte spottingsfritt.. Ojoj va mycket det varit de senaste dagarna. Antagligen som många hade kallat sparsam mens med skillnaden att mina varit bruna/svarta. Jaja.. Nu har jag ont i a f så antar att det snart kommer igång ordentligt.

Ser fram emot nästa försök! Får bli 10 gången gillt eller nåt sånt...
  • ceke
    martini bianco skrev 2011-04-26 08:55:14 följande:
    uppdaterad, jag har börjat tempa. Ni som kan och vet... Kan det bli en tempsänkning när ägget släpper och att sen tempen höjs när ägget är släppt så att säga?
    Annars börjar jag snart misstänka att det är nåt knas med min ägglossning.

www.fertilityfriend.com/home/340b0f/
    Martini: Absolut kan det bli så! Det har jag fått varje månad Kolla mina kurvor om du är nyfiken! Du är som mest fertil där vid tempsänkningen, typ
  • ceke
    martini bianco skrev 2011-04-27 16:24:25 följande:
    Ceke, kolla då in dagens temp jag är så förbryllad över min kropp, men tror att den påverkats av min stress tidigare i veckan. Vet du om lutealfasen ändå kommer vara de vanliga 13 dagarna som jag brukar ha fastän äl eventuellt är försenad?
    Oj! det kan ju definitivt kallas för en dipp! ser att pricken inte är ifylld... tempade du på en annan tid än vanligt, eller har du sovit dåligt? Blir spännande att se vad morgondagen ger för resultat...
  • ceke

Prodigy: Eg ser kurvan ju rätt fin ut, men det ser ju inte ut som att ÄL varit än. Blir spännande att se morgondagens temp för dig med!

• ceke

Sådär ja, Prodigy! Så ska det se ut
    martini: Ser ju fint ut det där med! Du ska se att den höjs ännu mer imorrn!

• ceke

Fina kurvor, Martini och Prodigy!
    Prodigy: förhoppningsvis är det e liten fästdipp du har just nu, med tanke på både att tempen är unset lägre än tidigare dagar och spottingsen!

Håller tummarna för er!!

• ceke

Martini: 5 betyder 5 dagar kvar tills testdag enligt FF... De första månaderna man tempar så sätter den ut en sen testdag. Efter ett par månader utgår den för troliga dagen för BIM.

Jag fick också streckat när jag gick över min normala lutealfastid... Skulle du sen fylla i antingen graviditet eller mens, så kommer det heldragna strecket tillbaka.

• ceke

Hihi.. är nördigt intresserad av allt vad diagram etc betyder och har tempat ett tag, så har snappat upp ett och annat

• ceke

Ylva: Härligt att b6 funkar så bra för dig Det ser ju onekligen ut som att Äl varit precis. Får se imorrn helt enkelt. Har ni hunnit med nå sexande alls?

• ceke

Tjejer.. Om det kan va till nån tröst tyckte jag försök 6-8 var som jobbigast psykiskt att det inte gick. Usch och fy.. Sen släppte det på nåt sätt för mig och jag orkade inte deppa för det på samma sätt. Kanske var det för att jag visste att det bara var några månader kvar tills en utredning skulle starta samt att jag fått kontakt med en suverän läkare... Men till slut så tog det sig på försök nr 10, vilket känns som ett litet mirakel

Det jag försöker säga är väl helt enkelt bara att "ge inte upp"! Hang in there! Varje försök har lika stora chanser att lyckas!!

Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen