Efterlyses: Aborthistorier
Ännu en gång har jag ingen aning om ifall det här blev rätt forum, försökte hitta någon efterlysningsforum men hittade inget och en moderator får gärna flytta tråden dit den passar isåfall!
Jag håller på med ett stort projektarbete som handlar om just abort, varför jag valt det ämne vet jag knappt själv. Men inom snart ska jag börja hålla föredrag och för att det ska bli komplett vill jag få ihop några aborthistorier. Det behöver inte vara hur långa historier som helst, men gärna att du berättar om varför du/ni valde att genomföra en abort, vilken typ, vilken vecka och även ifall ni använde p-medel eller om det var annat som gjorde att du blev gravid.
Jag tar emot alla berättelser, ni som kände lättnad över abort, ni som kände sorg och ni som inte har några egentligen känslor över aborten.
Det spelar som sagt ingen roll för jag tar emot alla historier. jag har själv genomgått en kirurgisk abort och kommer prata om min egen erfarenhet, men jag behöver även andras historier.
Berätta gärna vilken roll mannen hade, det är också en viktig del i mitt projektarbete!
Tack så mycket.