BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Maria123: känner igen det där, min bebis är också lugn på dagen med rör sig massor på kvällen och då sätter sammandragningarna igång. Och Gud vad obekvämt det är nu, så fort hon rör på sig ilar och trycker det neråt och när hon sparkar gör det riktigt ont. Tog en långpromenad igår, det gick bra då, var jätteskönt att komma ut. Men idag straffar det sig med värsta foglossningssmärtorna på länge, så nu får jag ta det lugnare ett tag. En vecka över tiden idag, nu tycker jag att det får räcka, dags för de sista bebisarna i den här tråden att komma ut! Gärna idag, på fars dag vore ju lämpligt
karmosin: härligt att ni har det bra! Hoppas att du snart får sova lite mera.
Det blev en 11-11-11!
Kl 10:46 tittade Hedvig ut. 3090g och 52cm. Vattnet gick på kvällen innan under en promenad och sen satte värkarna igång under natten. Förlossningen gick bra, men var jobbigare än den förra. Hon kom lite snett med huvudet så de drog ut henne med sugklocka.
Vi mår bra hela familjen och har kommit hem.
Kramar!
Passar på att skriva in mig i den fina listan som hamnat långt ner. Hoppas att jag hittar rätt version så att ingen har halkat av. Ber om ursäkt i sådana fall.
Våra bebisar
Sola: BF 31/10 Född 21/10 Flicka Vikt: 3700gr Längd:53cm
Karmosin: BF 4/11 Född 27/10 Pojke Vikt: 3630 g Längd: 50 cm
Coerulea BF 6/11 Född 11/11, Hedvig Vikt: 3090g Längd: 52cm
Coerulea: massor av grattis till er Hedvig!
Coerulea: Ååå så underbart, stort GRATTIS till hela familjen 
Förresten coerulea, vilket fint namn!
Tack snälla ni!
Jag hoppas att ni som inte fått ännu slipper vänta så länge till.
Kram!
Grattis grattis!!
Vill ha min bebis nu!!!! Förra gången kom våran bebis mitt emellan jul och nyår så då hade man ju fullt upp med allt annat, men nu i tråkiga november efter tre veckor hemma är ju allt såååå långtråkigt.
Har gått över 5 dagar nu men det känns som en halv evighet. Och alla bara tjötar, tjötar, tjötar!!
Men nu ska jag åka till MVC, ska nänma det där med att gå över tiden när man gjort IVF och se hur det funkar här, Vill ju inte bli igångsatt men om den inte kommer självmant så finns ju inte så¨mycket att göra....