Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

blod v 6+4, missfall?

Är i vecka 6+4 idag. Igårkväll när jag torkade mig kom det blod på pappret. Det fortsatte så hela kvällen, men kom ingenting inatt. Idag är pappret fortsatt rosa när jag torkar mig. Ingen smärta. Har tid för vul på KK på fredag. Mår uselt av väntan och kan inte koncentrera mig.
    Förmodar att det är missfall!?

• Svar på tråden blod v 6+4, missfall?
  • Anonym (orolig)

Tack för era svar! Det kommer bara blod på pappret inte i trosan. Kvinnan jag pratade m på KK menade att det var tidigt att se någonting redan idag, därför fick jag tid på fredag. vet ej om det är sant eller om de ej vill slösa tid på mig.

• Anonym (orolig)

Blöder mer nu. Ringt KK men de hävdar fortfarande att et inte är lönt att jag kommer innan fredag. Bara att bita ihop...

• Anonym (orolig)

Anonym orolig: Behandlade du din svamp m vagitorier el fick du något annat på KK? Visat sig att jag har svamp, men det kom efter blödningen förmodligen pga trosskyddet.
    Ska t KK imorgon, vet ej om jag ska börja behandla själv ikväll. Blödningen varade ett dygn, får se hur det ser ut imorgon. Har landat lite nu.

• Anonym (orolig)

Vi kunde se hjärtat på vul idag! De kunde ej förklara blödningen. Tack snälla för er stöttning!

Svar på tråden blod v 6+4, missfall?