Badrumsförvaring
Jag håller med om att det är jobbigt att behöva borra i badrummet, därför är det bäst med en möbel som är på ben som man bara kan ställa in (om det inte redan sitter uppe skåp). Benen måste gå så pass högt upp att man man städa på ett smidigt sätt. Den måste vara snygg och ha dörrar så att man kan stänga in eländet som är innanför.
Den bästa badrumsförvaringen jag har haft var i en nynyggd lägenhet med djupa, stora skåp ovanför tvättmaskinen och torktumlaren. Det fick plats med korgar och jag kunde ha handdukar, rengöringsmedel, tvättmedel och allt annat som man har i badrummet.
Jag hade dessutom ett spegelskåp där jag hade grejer som användes dagligen och ett skåp under handfatet.
I det badrummet hade jag verkligen plats för alla mina saker, bra förvaring är verkligen en bristvara i de flesta badrum!
Smink har jag i en utvikbar sminkväska som jag har hängt upp på dörren med en hängare som hängs över dörrkanten.
Det är väldigt smidigt att ha allt framme så att jag ser vad jag har och var jag har det och när jag reser är det bara att hänga av den och vika ihop och ta med.