• Anonym (kort sex:()

Hur tränar jag upp min sambos sex-längd...

Jag vill ha tips o råd om hur jag ska öka min sambos sex-längd.

Han klarar liksom bara av 3-4 min. o då har vi förspel oxåGråter

Han vet att jag vill längre, men han klarar inte av att hålla sig...säger han.... han har alltid varit snabb, men inte så här snabb...Rynkar på näsan

• Svar på tråden Hur tränar jag upp min sambos sex-längd...
  • AhlisBlekinge

Hej... hur länge har ni varit tillsammans? Tänkte bara på att det är ju inte ovanligt att man kommer fort tillsammans med en ny partner....

Men bara för att mannen har fått utlösning, betyder det väl inte att sexet är färdigt för det?
    Det är ju oftast säkrast att se till att kvinnan får orgasm/orgasmer innan eller efter mannens utlösning.
    Bäst tycker jag att det är efter mannens utlösning, för då blir man oftast så sugen en gång till... så man vill ha penetrationssex en gång till.. men, som sagt, sex är så mycket mer än bara penetration....

Försök att träna start-stopp tekniken, det kan ni göra tillsammans. Det tror jag kan hjälpa!

• Anonym (HerrKavaj)

Det är inte du som ska träna honom. Han kan träna sig själv och tillsammans med dig blir ni bättre i sängen.

Han får väl lägga fokus på dig först? Låt han inte stoppa in sin penis i dig och runka inte honom, förrän du fått ditt. Att slicka och smeka dig till orgasm ska han väl klara av? Kan ta en stund, men... annars tror jag att det ligger i hans mentala. Jag kanske är översexuell, men jag kan köra 1-2 timmar och spruta 4-6 ggr på den tiden. Och nej, jag är inte överkåt eller sexuellt frustrerad.

AhlisBlekinge skrev 2011-02-22 13:11:50 följande:
    Hej... hur länge har ni varit tillsammans? Tänkte bara på att det är ju inte ovanligt att man kommer fort tillsammans med en ny partner....

Men bara för att mannen har fått utlösning, betyder det väl inte att sexet är färdigt för det?
    Det är ju oftast säkrast att se till att kvinnan får orgasm/orgasmer innan eller efter mannens utlösning.
    Bäst tycker jag att det är efter mannens utlösning, för då blir man oftast så sugen en gång till... så man vill ha penetrationssex en gång till.. men, som sagt, sex är så mycket mer än bara penetration....

Försök att träna start-stopp tekniken, det kan ni göra tillsammans. Det tror jag kan hjälpa!
    Vi har varit tillsammans i 3.5 år.

Han försöker ibland att da ut den o så men det brukar inte funka.
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2011-02-22 13:15:35 följande:
    Det är inte du som ska träna honom. Han kan träna sig själv och tillsammans med dig blir ni bättre i sängen.

Han får väl lägga fokus på dig först? Låt han inte stoppa in sin penis i dig och runka inte honom, förrän du fått ditt. Att slicka och smeka dig till orgasm ska han väl klara av? Kan ta en stund, men... annars tror jag att det ligger i hans mentala. Jag kanske är översexuell, men jag kan köra 1-2 timmar och spruta 4-6 ggr på den tiden. Och nej, jag är inte överkåt eller sexuellt frustrerad.
    Konstigt men jag e inte så noga med att han går ner o slickar migObestämd
    Han kan få mig till många orgasmer innan han penetrerar mig, men där blir jag oftast ivrig eftersom jag tycker det e så skönt när han e därTungan ute
    Har hört att man kan tänka på något tråkigt/äckligt. men hur vet jag att han klarar av det då, liksom..
    Han klarar av att hålla på sig länge om han e rätt berusad. Då e det nästan som om han inte kan komma.
  • AhlisBlekinge
    Anonym (kort sex:() skrev 2011-02-22 13:52:38 följande:
    Vi har varit tillsammans i 3.5 år.

Han försöker ibland att da ut den o så men det brukar inte funka.
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2011-02-22 13:15:35 följande:

Konstigt men jag e inte så noga med att han går ner o slickar migObestämd
    Han kan få mig till många orgasmer innan han penetrerar mig, men där blir jag oftast ivrig eftersom jag tycker det e så skönt när han e därTungan ute
    Har hört att man kan tänka på något tråkigt/äckligt. men hur vet jag att han klarar av det då, liksom..
    Han klarar av att hålla på sig länge om han e rätt berusad. Då e det nästan som om han inte kan komma.
    Känner igen det där med att vara berusad och inte komma, det kan inte vara uppskattat av kvinnan, att man kör på utan att kommaRynkar på näsan.
    Kanske ingen bra metod, i och med att han riskerar att bli alkis på kuppen.Glad
    Men prova med kondom, det sätter ju ner känslan lite.

Men med start stop tekniken, kan din man träna själv när han onanerar, kolla på nätet så finns det säkert väl beskrivet. Sen tror jag att det kan vara vettigt att ni tränar tillsammans också. Att han/du onanerar honom och kör med start/stop tekniken, samtidigt som du/han onanerar/smeker dig... Det kan säkert bli en trevlig sysselsättning.
    Jag tror att när det kommer till själva start/stopp tekniken, så är det nog bäst att träna den vid onani, ensam eller gemensam. För har man väl kommit till penetration, så kan det ju vara försent liksom, och väldigt störande för dig antar jag, om han ska hålla upp hela tiden?

Hoppas det blir bättre, om inte så är det ju i alla fall trevligt att träna tillsammans.
    AhlisBlekinge skrev 2011-02-22 14:34:57 följande:
    Känner igen det där med att vara berusad och inte komma, det kan inte vara uppskattat av kvinnan, att man kör på utan att kommaRynkar på näsan.
    Kanske ingen bra metod, i och med att han riskerar att bli alkis på kuppen.Glad
    Men prova med kondom, det sätter ju ner känslan lite.

Men med start stop tekniken, kan din man träna själv när han onanerar, kolla på nätet så finns det säkert väl beskrivet. Sen tror jag att det kan vara vettigt att ni tränar tillsammans också. Att han/du onanerar honom och kör med start/stop tekniken, samtidigt som du/han onanerar/smeker dig... Det kan säkert bli en trevlig sysselsättning.
    Jag tror att när det kommer till själva start/stopp tekniken, så är det nog bäst att träna den vid onani, ensam eller gemensam. För har man väl kommit till penetration, så kan det ju vara försent liksom, och väldigt störande för dig antar jag, om han ska hålla upp hela tiden?

Hoppas det blir bättre, om inte så är det ju i alla fall trevligt att träna tillsammans.
    Tror inte att han onanerar faktist. Han har i nte lika stort behov som jagGråter
    Vi får testa start o stop ikväll om han har lust.... jag har iaf...
  • carinap

prata med honom om att prova sluta när det är nära och ta några sekunder stopp sen kör på lite igen osv.Det kommer att ta lite träning men det funkar.Star o stop är bra.

• Anonym (knulle)

Se om han kan runka och komma någon timme innan ni ska ha sex. Eller låt honom jobba med tungan och fingrarna för att avsluta med att knulla dig och komma.
    Inte så kul att tänka på tråkigheter för honom kanske...

Men om han säger att han inte kan komma en timme innan o sen igen då?

Jag får nog prata med honom ikäll när han kommer hem efter innebandyn o hämtning av sina föräldrar på flyget, ja som sagt det blir nog inget idag hellerRynkar på näsan  som vanligtGråter

Ska prata om det först o sen träna start o stop

• Anonym (fustrerad)

Min kille kör start o stop tekniken.... Jag hatar det!  {#emotions_dlg.djavulsk}

Han avbryter ju för mig med liksom...  varje gång jag är på g så stannar han ju.. o hur F"#% ska jag då komma??

Det slutar 90%  av tiden med att det går för han men inte för mig.Gråter  o då har vi bara hållt på i max 10 min Med förspel ändå..  
    och att fortsätta efter att det har gått för han har aldrig hänt.. han vägrar.. då är han trött o nöjd Gråter
    Jag håller på att tappa all min sexlust pga det.. det är liksom ingen idé..

men det låter som att det funkar för vissa så..

• Anonym
    Anonym (fustrerad) skrev 2011-02-25 09:49:25 följande:
    Min kille kör start o stop tekniken.... Jag hatar det!  {#emotions_dlg.djavulsk}

Han avbryter ju för mig med liksom...  varje gång jag är på g så stannar han ju.. o hur F"#% ska jag då komma??

Det slutar 90%  av tiden med att det går för han men inte för mig.Gråter  o då har vi bara hållt på i max 10 min Med förspel ändå..  
    och att fortsätta efter att det har gått för han har aldrig hänt.. han vägrar.. då är han trött o nöjd Gråter
    Jag håller på att tappa all min sexlust pga det.. det är liksom ingen idé..

men det låter som att det funkar för vissa så..
    Kan ni inte fixa din orgasm innan då? Ni skapar ju problem som inte finns...
Svar på tråden Hur tränar jag upp min sambos sex-längd...