Inlägg från: Anonym (kort sex:() |Visa alla inlägg
  • Anonym (kort sex:()

Hur tränar jag upp min sambos sex-längd...

Jag vill ha tips o råd om hur jag ska öka min sambos sex-längd.

Han klarar liksom bara av 3-4 min. o då har vi förspel oxåGråter

Han vet att jag vill längre, men han klarar inte av att hålla sig...säger han.... han har alltid varit snabb, men inte så här snabb...Rynkar på näsan

• Svar på tråden Hur tränar jag upp min sambos sex-längd...
    AhlisBlekinge skrev 2011-02-22 13:11:50 följande:
    Hej... hur länge har ni varit tillsammans? Tänkte bara på att det är ju inte ovanligt att man kommer fort tillsammans med en ny partner....

Men bara för att mannen har fått utlösning, betyder det väl inte att sexet är färdigt för det?
    Det är ju oftast säkrast att se till att kvinnan får orgasm/orgasmer innan eller efter mannens utlösning.
    Bäst tycker jag att det är efter mannens utlösning, för då blir man oftast så sugen en gång till... så man vill ha penetrationssex en gång till.. men, som sagt, sex är så mycket mer än bara penetration....

Försök att träna start-stopp tekniken, det kan ni göra tillsammans. Det tror jag kan hjälpa!
    Vi har varit tillsammans i 3.5 år.

Han försöker ibland att da ut den o så men det brukar inte funka.
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2011-02-22 13:15:35 följande:
    Det är inte du som ska träna honom. Han kan träna sig själv och tillsammans med dig blir ni bättre i sängen.

Han får väl lägga fokus på dig först? Låt han inte stoppa in sin penis i dig och runka inte honom, förrän du fått ditt. Att slicka och smeka dig till orgasm ska han väl klara av? Kan ta en stund, men... annars tror jag att det ligger i hans mentala. Jag kanske är översexuell, men jag kan köra 1-2 timmar och spruta 4-6 ggr på den tiden. Och nej, jag är inte överkåt eller sexuellt frustrerad.
    Konstigt men jag e inte så noga med att han går ner o slickar migObestämd
    Han kan få mig till många orgasmer innan han penetrerar mig, men där blir jag oftast ivrig eftersom jag tycker det e så skönt när han e därTungan ute
    Har hört att man kan tänka på något tråkigt/äckligt. men hur vet jag att han klarar av det då, liksom..
    Han klarar av att hålla på sig länge om han e rätt berusad. Då e det nästan som om han inte kan komma.
    AhlisBlekinge skrev 2011-02-22 14:34:57 följande:
    Känner igen det där med att vara berusad och inte komma, det kan inte vara uppskattat av kvinnan, att man kör på utan att kommaRynkar på näsan.
    Kanske ingen bra metod, i och med att han riskerar att bli alkis på kuppen.Glad
    Men prova med kondom, det sätter ju ner känslan lite.

Men med start stop tekniken, kan din man träna själv när han onanerar, kolla på nätet så finns det säkert väl beskrivet. Sen tror jag att det kan vara vettigt att ni tränar tillsammans också. Att han/du onanerar honom och kör med start/stop tekniken, samtidigt som du/han onanerar/smeker dig... Det kan säkert bli en trevlig sysselsättning.
    Jag tror att när det kommer till själva start/stopp tekniken, så är det nog bäst att träna den vid onani, ensam eller gemensam. För har man väl kommit till penetration, så kan det ju vara försent liksom, och väldigt störande för dig antar jag, om han ska hålla upp hela tiden?

Hoppas det blir bättre, om inte så är det ju i alla fall trevligt att träna tillsammans.
    Tror inte att han onanerar faktist. Han har i nte lika stort behov som jagGråter
    Vi får testa start o stop ikväll om han har lust.... jag har iaf...

Men om han säger att han inte kan komma en timme innan o sen igen då?

Jag får nog prata med honom ikäll när han kommer hem efter innebandyn o hämtning av sina föräldrar på flyget, ja som sagt det blir nog inget idag hellerRynkar på näsan  som vanligtGråter

Ska prata om det först o sen träna start o stop

Anonym skrev 2011-02-25 22:41:54 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAH AHAHAHAH

HAHAHAHAHA

Ha......haaha.....HAHA!

Roligt, väldigt roligt...

Nej men seriöst, om du vill få honom o INTE fokusera så mycket på just in ut...hur låter du när ni knullar? Stönar o njuter mycket? Jag går igång som fan på o höra kvinnan njuta till fullo. Testa o nyp i riv honom lite lätt så han får sådär, halvont. Ta ut kuken o slå till den lite så han "trubbas av" så att säga. Lycka till!
    hahahahahahhaah. jo jag ska testa att slå till den nästa gång.....
    Har ff inte fått nåt ÄN...........
    SkrikandesRynkar på näsan

Jag kan låta ganska mycket om vi inte har alla barnen hemma. Men kan vara tyst somm en mus...hihihi

river honom kan jag göra lite ibland. fast inte så han får ont, fast det kanske man ska testa då...

6 min från förspel till det att jag låg i sängen igen efter toa besökGråter

Detta kommer att göra mig galen. Han försökte inte ens att dra ut på tidenGråter

Känner mig bara misslyckad o hemskSkäms

Anonym (fustrerad) skrev 2011-02-27 12:19:20 följande:
    Tack för stöd alla

Men jag får inte honom att träna på annat sätt..
    Onanera gör han väl.. han står i duschen i minst 15-20 min varge morgon...  varför annars..

Men han verkar skita i att han avbryter mig Gråter jag har försökt att snällt be om mer men han är ju klar säger han så..  imorse tog jag åter igen initiativet till lite mysigt sex men det var över på mindre än 10 min.. o han kom men inte jag som  vanligt .........så nu är jag kåt o fustrerad igen.. o jätteledsenGråter 

han vill inte ens prata med mig om det..   Vad vill du jag ska göra??? frågar han argt bara..

o det är tyvär offtast jag som tar initiativet... annars akulle det bli typ 1gång i månaden typ.
    jag funderar på att skita i det o bli nunna..

Ps vi har varit ihop i 2´5 år bara
    Åhh på morgonen... Önskar att vi kan det... eller han.

Iof så han vi barn o då e det inte direkt på  morgonen vi kan få tid för såntFlört

Nu fick vi till det i förrgår o då tog det 6 min sen igår så tänkte jag " nu jäklar" så jag fick nästan med våld, ( inget våld men ni fattar) för att få upp den, han skrattade lite o sa "han e trött"  jag med svarade jag, på att få vänta.

Sen var allt över på 5 min.....
    Men han försöker att ta det lugnt, men jag hann inte komma igårGråter

"frustrerad" tycker han att du e översexuell???
    För det vet jag att min kille sa i början till sina polare när han var full. Gråter
    Känner mig inte översexuell, känner mig jättenormal, men JAG tycker det e konstigt att Han inte vill ha mer sex......

Funderar på att förföra honom i soffan ikväll. Han har bara sex i sängenRynkar på näsan
    Anonym (fustrerad) skrev 2011-02-28 10:33:08 följande:
    "Han tycker nog att jag är för fokuserad på sex.. ja.Gråter. men jag är nog ganska normal.. kanske till o med lite mindre intresserad än i mina tidigare förhållanden..

Det är ju svårt när det nästintill aldrig går hela vägen för en..  då vill i alla fall jag prova lite senare eller nästa dag om du förstår vad jag menar.. e det fel?? vet ej men jag hoppas inte det.

Vi har inga gemensamma barn än men jag har en sen tidigare, o på sambons önskan så försöker vi nu att få en liten           men han har ju usel sexlust de dagar jag har mest chans o jag Hatar att tjata till mig sex så det går ingen vidareRynkar på näsan
    Men vi har alltid haft problem med hans snabbhet tyvärr.

Jag vet inte om det beror på mig Skäms han kanske inte är tänd på mig.. o då kanske räcker det med sex ibland  för han.. jag vet jag känner mig otillräcklig o ful nuförtiden.. för jag kan ju sällan få igång honom.. o  till o med då känns det som om han bara "ställer upp" på det
    Men det e ju precis så det känns när man blir nekad sex, eller bara tt gubben somnat medan man borstat tänderna.....

Det e inget fel på dig.
    Jag har upptäckt att jag får PMS precis när jag har ägglossning, så fler barn blir det inte härFlört

Jag ska verkligen försöka prata med honom om detta, men då han alltid "flyr" undan när han känner på sig att det e nåt på g, så e det svårt att prata med honom.

Tog upp mitt (hans) problem igår.

Han svarade:

Jaha.... på att jag inte ens hade hunnit att komma dom senaste gångerna.....

Vilket samtal.......

Men jag blir bara så ledsen när jag troligtvis redan vet att han bara kommer att dra sig mer undan, tror att han blir mer hämmadRynkar på näsan

Jag vill ju att han ska säga  "självklart får vi träna på detta", inte bara, " ja...."
    Vi får väl se när det blir nästa gång... nu har vi dock en liten som har feber o troligtvis vattkoppor, så vi får väl se när vi kommer till.....

Oj oj oj, Har förlängt sexet med kanske 30 sek.... Jag vet inte men ibland känns det som om han inte tänder på mig längre.

Jag märker ju direkt när jag går o  lägger mig om han vill ha eller inte.
    Kanke 2 gånger (kanske) i månaden vill han ha sex. O det e oftast när mina 2 andra barn inte e hemma.
    Så var det inte förut.
    Då spelade det i ngen roll.

Jag försöker att inte vara så kåt under själva akten..... bara för att han inte ska bli för upphetsad. Men det kan ju oxå bli fel, då jag har sagt att jag inte hunnit komma ett par gånger. Vill ju "hinna" njuta den korta stunden innan det tar slut.

Nu kommer barnen imorgon, så nu blir det väl inget på en vecka.Rynkar på näsan

Anonym skrev 2011-03-24 15:34:50 följande:
    Men usch vad sorgligt det låter! Vad tråkigt att ni inte kan komma på någon lösning tillsammans. Känns som om ni strävar åt fel håll. Du vill lösa ett problem som du anser finns, men han verkar inte villig att lösa det med dig. Ser du det som ett problem, så är det ju inte enbart ditt problem, det blir ju ett gemensamt problem som båda ska jobba på att lösa!
    Ja precis. Han e inte den typen som "pratar" heller vilket gör att det blir ännu mer olöst.

Jag vet inte vad jag ska göra, jag har ju redan "pratat" med honom......

Men det var faktist en dag för någon vecka sen eller 2 som det tog en liten längre tidSkrattande  Hade det bara dragit ut på det lite lite till, så hade det ju varit bra.

Jag har ju oxå dagar då jag inte e så sugen då det inte gör något om det går lite fort. Men den ända gången jag skulle neka han till sex det e under dom dagar jag har mens.
    För det e ju faktist så att han nekar mig till sex.
    Anonym skrev 2011-03-24 16:02:48 följande:
    Men jag tänker som så att om ni fixar din orgasm på annat sätt så gör det ju inte så mkt om det går fort för honom ibland? Då kanske pressen släpper för honom att försöka få dig tillfredsställd under själva samlaget och då kanske han kan hålla sig längre?
    jag har fundert på att börja ha med "kompisen" (dildon)  men vil ju inte att han tar illa upp av det. 
    Han vet att jag  bara vill ha hans stora o att dildon ligger i lä, men vill ju ta in den som ett hjälpmedel.

ska jag bara ta fram den? eller ska vi prata om det först.?

Nu åker jag till stallet o svara kanske ikväll, får se.

Anonym skrev 2011-03-24 16:13:32 följande:
    tänkte mer på oralsex eller att han smeker dig till orgasm? annars är det ju allti kul med sexleksaker! tar han illa upp så tycker jag inte att han verkar särskilt intresserad av din njutning...=(
    Nu e inte jag så intresserat av oralsex för min den, jag kan gärna suga av honom, men jag känner mig alltid (även om jag kommer direkt från duschen) smutsig o att jag luktar illa.
    Har nog aldrig heller fått någon kille som e duktig på det, Så det kan jag hoppa över.

O nu har vi mina andra barn så denna veckan blir det knappt något. det e ju så svårt att "träna" när han inte vill ha sex när dom e här. O jag vet ju inte varfördet e så. han säger att det inte e därför, men sånt märks sååå väl.
    Incorporeall skrev 2011-03-29 19:00:16 följande:
    Killar kan träna detta. Det är samma muskel som de använder när de kissar. Om de kissar och sen "slutar" mitt i så kan de hitta muskeln och sen är det bara att kissa/stanna/kissa/stanna om vartannat så lär de sig tekniken. Vad det gäller dildo, se för guds skull till att inte ha en som är större än honom! Det är samma sak som om han skulle säga "jag önskar jag hade en tjej med större bröst" Lycka till!
    Hur ber man honom att träna upp detta då utan att avslöja att man "frågat runt" ??

Dildon ligger i läFlört
    birger skrev 2011-03-29 17:14:39 följande:
    Kör en gång till, då?
    Och ser för tusan till att han ger dig orgasm först.

En gång till säger han att han INTE kan.
    Ridmi skrev 2011-03-29 19:51:27 följande:
    Testa tantra sex, jag blev väldig positiv överraskad hur bra det är.
    Och en annan sak, håll er fysik aktiva, sporta det förlänger sex akten och lusten
    Har inte riktigt den orken /lusten till att träna. rider 2 ggr i veckan o har 3 barn V V.  Hade önskat att jag orkade träna mer.
    Ska googla tantra sex. låter spännande.
Svar på tråden Hur tränar jag upp min sambos sex-längd...