Inlägg från: Anonym (fustrerad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fustrerad)

Hur tränar jag upp min sambos sex-längd...

Min kille kör start o stop tekniken.... Jag hatar det!  {#emotions_dlg.djavulsk}

Han avbryter ju för mig med liksom...  varje gång jag är på g så stannar han ju.. o hur F"#% ska jag då komma??

Det slutar 90%  av tiden med att det går för han men inte för mig.Gråter  o då har vi bara hållt på i max 10 min Med förspel ändå..  
    och att fortsätta efter att det har gått för han har aldrig hänt.. han vägrar.. då är han trött o nöjd Gråter
    Jag håller på att tappa all min sexlust pga det.. det är liksom ingen idé..

men det låter som att det funkar för vissa så..

• Anonym (fustrerad)

Tack för stöd alla

Men jag får inte honom att träna på annat sätt..
    Onanera gör han väl.. han står i duschen i minst 15-20 min varge morgon...  varför annars..

Men han verkar skita i att han avbryter mig Gråter jag har försökt att snällt be om mer men han är ju klar säger han så..  imorse tog jag åter igen initiativet till lite mysigt sex men det var över på mindre än 10 min.. o han kom men inte jag som  vanligt .........så nu är jag kåt o fustrerad igen.. o jätteledsenGråter 

han vill inte ens prata med mig om det..   Vad vill du jag ska göra??? frågar han argt bara..

o det är tyvär offtast jag som tar initiativet... annars akulle det bli typ 1gång i månaden typ.
    jag funderar på att skita i det o bli nunna..

Ps vi har varit ihop i 2´5 år bara

• Anonym (fustrerad)

"

Anonym (kort sex:() skrev 2011-02-28 10:10:44 följande:
    Åhh på morgonen... Önskar att vi kan det... eller han.

Iof så han vi barn o då e det inte direkt på  morgonen vi kan få tid för såntFlört

Nu fick vi till det i förrgår o då tog det 6 min sen igår så tänkte jag " nu jäklar" så jag fick nästan med våld, ( inget våld men ni fattar) för att få upp den, han skrattade lite o sa "han e trött"  jag med svarade jag, på att få vänta.

Sen var allt över på 5 min.....
    Men han försöker att ta det lugnt, men jag hann inte komma igårGråter

"frustrerad" tycker han att du e översexuell???
    För det vet jag att min kille sa i början till sina polare när han var full. Gråter
    Känner mig inte översexuell, känner mig jättenormal, men JAG tycker det e konstigt att Han inte vill ha mer sex......

Funderar på att förföra honom i soffan ikväll. Han har bara sex i sängenRynkar på näsan
    Han tycker nog att jag är för fokuserad på sex.. ja.Gråter. men jag är nog ganska normal.. kanske till o med lite mindre intresserad än i mina tidigare förhållanden..

Det är ju svårt när det nästintill aldrig går hela vägen för en..  då vill i alla fall jag prova lite senare eller nästa dag om du förstår vad jag menar.. e det fel?? vet ej men jag hoppas inte det.

Vi har inga gemensamma barn än men jag har en sen tidigare, o på sambons önskan så försöker vi nu att få en liten           men han har ju usel sexlust de dagar jag har mest chans o jag Hatar att tjata till mig sex så det går ingen vidareRynkar på näsan
    Men vi har alltid haft problem med hans snabbhet tyvärr.

Jag vet inte om det beror på mig Skäms han kanske inte är tänd på mig.. o då kanske räcker det med sex ibland  för han.. jag vet jag känner mig otillräcklig o ful nuförtiden.. för jag kan ju sällan få igång honom.. o  till o med då känns det som om han bara "ställer upp" på det
Svar på tråden Hur tränar jag upp min sambos sex-längd...