Inlägg från: Ferrari72 |Visa alla inlägg
  • Ferrari72

En unge i minuten

Men hur blir det då med integriteten? Jag menar, jag gjorde ett planerat snitt, kommer dom bara in och filmar helt plötsligt elr är allt uppgjort innan vilka som vill vara med och inte?? Jag menar, tänk om nån ligger där med benen spretandes och så kliver filmteamet in tadaaa liksom. Hur funkar det eg?

• Ferrari72
    Koppkaka skrev 2011-02-25 11:31:34 följande:
    Du får säga till innan om du vill bli filmad, ingen filmas utan tillåtelse. Så du kan vara lugn :)
    Jag oroar mej inte, har redan fått mina 2 barn, tänkte mest på andra stackare!!
  • Ferrari72

Tycker det är förjävligt att kameror sitter uppriggade. Man vet ju aldrig. Jag skulle inte acceptera det, vare sej dom var på eller ej! Nej, fy!

• Ferrari72
    neeext skrev 2011-02-25 17:57:33 följande:
    Men va? Alla som blir filmade har givit sitt godkännande.. Vad är problemet liksom?
    Att det sitter kameror uppriggade! Obehagligt vare sej dom är på eller ej. Tycker iaf jag.
  • Ferrari72

Jag gillar det inte! Storebror-syndromet. Varför ska precis ALLT visas på teve liksom?

• Ferrari72

Jag tittade. Ska aldrig mer göra det. Fy vad jag mådde dåligt. Och hur var det med det där att INTE filma under naveln?? Jag såg muttor i allra högsta grad och en massa annat som dom sa att dom absolut INTE skulle filma. Tyckte synd om den ena tjejen då dom filmade rakt in i grottan på henne. Det enda jag tyckte var lite plutte-gulligt var den där killen från Sala som verkade vara så mesig och omogen först, sen när han fick träffa sin nyfödda dotter blev han en helt annan person, mjuk och go, snacka om att han smälte totalt. Tyckte det var lite sött att se..kommer inte att titta igen, det var bara plågsamt att se för övrigt!

• Ferrari72
    Mollyland skrev 2011-03-08 12:18:17 följande:
    Var det bara jag som tyckte mig höra att den lilla tjejen som föddes med kejsarsnitt skulle heta Haley? Tyckte mig höra de kalla henne det två ggr?

(min dotter heter det det är därför jag reagerade kanske)
    Li skulle hon heta
  • Ferrari72
    faster skrev 2011-03-08 18:10:17 följande:

får jag fråga VAD som är så hemskt om de nu är så att det snabbt kommer förbi en liten scen med en mutta??det är väl iaf där de flesta lr iaf många barn kommer ut?

I såna här fall är det ju inte något enda som får mej att relatera det till nåt snusk.Alla kvinnor bär vi ju på en sån dessutom...

Kannske e jag för gammal men när det gäller förlossning så ser jag inte ens den för det är allt runt omkring som är så otroligt fint o spänande att se på.

Killen i paret som fick göra akutsnitt tyckte jag var helt underbar.Älskar verkligen sin kvinna o är ej rädd för o visa det.Tänk stackarn som ligger o sover...in kommer de o gör en koll...sen..ska vi ringa på klockan?ja vi ringer på klockan....o sen kommer det massa folk in o ut på akut snitt...fy så hemskt det måste ha varit o vakna till detta med all oro osv det innebär.
    Tycker han gjorde det helt underbart.Och så go han var med deras dotter Li.
    Det måste väl ändå vara en av fördelarna med ett akutsnitt att pappan får första kontakten med deras barn?Oftast läggs det ju direkt på mammans mage

Ett underbart program även om jag är lite nyfiken hur det gick för dom senare..man såg ju att de kom gående med barnvagn men hade varit intressant o fått höra lite av hur de mådde o tänkte osv då det blev akutsnitt.

Men grejen var ju den att innan programmet började så intervjuade dom en ur personalen och hon log och sa att INGENTING under naveln skulle filmas. Då ljög hon och det gillar inte jag.
  • Ferrari72
    mirre67 skrev 2011-03-10 07:55:47 följande:
    Men HERREGUD vad du tjatar. SKIT i att titta på programmet då, det är ju ingen som tvingar dig eller hur??
    Men hoppla vilket humör! Gravid kanske???? Jag får öppna min käft hur mycket jag vill, precis som alla andra, eller hur! Jag tittade enbart för att se om jag kände igen nån och jag har rätt att uttrycka min åsikt!! Alla tycker inte att programmet var snuttegulligt!
Svar på tråden En unge i minuten