faster skrev 2011-03-08 18:10:17 följande:
får jag fråga VAD som är så hemskt om de nu är så att det snabbt kommer förbi en liten scen med en mutta??det är väl iaf där de flesta lr iaf många barn kommer ut?
I såna här fall är det ju inte något enda som får mej att relatera det till nåt snusk.Alla kvinnor bär vi ju på en sån dessutom...
Kannske e jag för gammal men när det gäller förlossning så ser jag inte ens den för det är allt runt omkring som är så otroligt fint o spänande att se på.
Killen i paret som fick göra akutsnitt tyckte jag var helt underbar.Älskar verkligen sin kvinna o är ej rädd för o visa det.Tänk stackarn som ligger o sover...in kommer de o gör en koll...sen..ska vi ringa på klockan?ja vi ringer på klockan....o sen kommer det massa folk in o ut på akut snitt...fy så hemskt det måste ha varit o vakna till detta med all oro osv det innebär.
Tycker han gjorde det helt underbart.Och så go han var med deras dotter Li.
Det måste väl ändå vara en av fördelarna med ett akutsnitt att pappan får första kontakten med deras barn?Oftast läggs det ju direkt på mammans mage
Ett underbart program även om jag är lite nyfiken hur det gick för dom senare..man såg ju att de kom gående med barnvagn men hade varit intressant o fått höra lite av hur de mådde o tänkte osv då det blev akutsnitt.
Men grejen var ju den att innan programmet började så intervjuade dom en ur personalen och hon log och sa att INGENTING under naveln skulle filmas. Då ljög hon och det gillar inte jag.