Inlägg från: LinaTed |Visa alla inlägg
  • LinaTed

En unge i minuten

Nu ska det tydligen börja ett nytt förlossningsprogram - en unge i minuten, där dom kommer att filma på förlossningen i västerås. Jätte roligt tycker jag verkligen eftersom jag älskar förlossnings program och jag  själv har fött mina två barn på förlossningen i västerås, kul att se om "mina" barnmorskor är med i programmet =)

Fast jag blev lite förvånad att dom får va där å filma för när jag va gravid fick man inte ens komma dit å kolla hur allt såg ut å sådär, lite konstigt att dom släpper in massa filmkameror då, tycker inte ni?

Jaja, roligt ska de bli iaf =) Den 7 mars kl 22 i 4an börjar det så då blir de soffläge för mej =) Nån mer som ska kolla?

♥Emilia 090321 ♥ ♥ Bebis nr 2 påväg, BF 101026♥
  • Svar på tråden En unge i minuten
  • LinaTed

Japp ni har rätt att de börjar kl 21, inte 22, måste skrivit fel, sorry.

Jag längtar tills imorn =) ska bli såå kul att se, speciellt eftersom de bara är 3 månader sen jag själv födde min son där =) Kul om man får se nån barnmorrska man känner igen

♥Emilia 090321 ♥ ♥ Edwin 101112♥
  • LinaTed

Åh vad jag längtar till nästa program =) Både min barnmorska och min undersköterska som jag hade på min dotters förlossning var med =) undersköterskan hade jag på min sons förlossning oxå för 3 månader sen så de va ju roligt att se =)
    Vill redan ha en till, hihi =)

• LinaTed

Är de nån som vet när de här spelades in? Jag födde ju min son där i november å då fanns de inga kameror där....

• LinaTed

Vad roligt att tråden blev så populär :) snart är de dags igen, har väntat hela dagen. Har precis fått bebisen att sova så nu sitter jag i soffan med chips å cola å bara väntar :) Kan inte fatta att de snart är 5 månader sen jag va där, usch va fort de går! Vill ha en till bebis ;) haha... Nu börjar de :)

Svar på tråden En unge i minuten