Inlägg från: Rosa socka |Visa alla inlägg
  • Rosa socka

En unge i minuten

Jag blev så GLAD när jag såg trailern, jag älskar såna program!
    Amerikanska förlossningsprogram har jag däremot lite svårt för, nu när det är från Sverige blir det mycket roligare.
    Vi kommer sitta bänkade, min sambo gillar det nästan lika mycket som jag gör Glad

Hade jag fått chansen så hade jag nog velat vara med, så länge det inte är några bilder på snippan är jag nöjd hahaha

❤ Oliver april -09 , Lova december -10 ❤
  • Rosa socka

För det första så såg man aldrig hennes snippa, låren var i vägen.

För det andra så hörde jag också att han sa Hailey (eller hur man då vill stava det) och jag har även sett att mamman skrev det namnet på Facebook när bebisen fortfarande låg i magen, bebisen kanske heter Li nu om föräldrarna tyckte att det passade bättre.

För det tredje, WOW! Helt underbart program :)
    Som jag led och kämpade med mammorna. Längtar till nästa avsnitt :)

• Rosa socka

Självklart tittade jag igår också, guuud vad det är häftigt att föda barn!

Angående EDA och att man inte känner krystvärkarna, gällde inte mig. Inte ett dugg.
    Jag fick min EDA 12.30 den här gången och fick ökad dos vid 14, kanske 15 minuter senare kom krystvärkarna som jag fick hålla emot i en kvart innan jag började krysta.
    Samma första förlossningen, då kom krystvärkarna med besked redan vid 7 cm och jag låg och andades igenom dem så gott jag kunde i nästan 40 minuter.

• Rosa socka

Jag måste också berömma dig odd! Det var verkligen härligt att få se din förlossning och hur du var.
    Grattis i efterskott till din stora lilla bebis Glad

• Rosa socka

Jag får inte heller se ikväll för hockeyn, jag älskar hockey men förlossningar kommer före!

Och tusen grattis till er jennyc!
    Jag skulle in till din sida för någon dag sedan för att gratulera men det blev stopp och det är först nu jag har stött på dig {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden En unge i minuten