gaud skrev 2011-03-06 08:48:42 följande:
Vi provade i går kväll, men det fungerade inte bra. Jag förstår inte hur man skall kunna få pungen genom det avsedda hålet utan att få outhärdligt ont. Det gör i och för sig inte så mycket, för det skulle nog kunna fungera ändå.
Min kuk är 18 cm lång och det innebar att ollonet går fritt framtill, men har man en kortare kuk kanske det inte fungerar.
Jag hade svråt att föra in kuken, eftersom ihåligheten är trång. Det krävdes glidmedel för att komma in, vilket i och för sig inte är något problem. Det är kanske bara är bra att den är trång, för då sitter den antagligen still bättre. Lite värre är att det är alltför trångt vid kukroten. Det gjorde att den gled fram en aning.
Det största problemet var emellertid att det blev som en kant framtill på överdraget och den kankten fastnade liksom i min frus slidmynning, något som förhindrade oss att över huvud taget få in den. Nu har hon i och för sig väldigt vältränade muskler och ett rejält knip.
Jag har dock inte gett upp den här prylen. Jag skall prova att modiifera framkanten med hjälp av en kniv, för jag tror det går att helt enklet "tälja" bort kanten. Eftersom den är gjprd av ett mjukt och flexibelt material blir det inga hårda kanter när man karvar i den. Jag återkommer.
Tack för uppdateringen, synd att den inte funkade som den skulle...