Pojke i klänning?!
Ja, det gör vi.
Ja, det gör vi.
Jag fick en fråga tidigare i tråden i fall jag vid händelse av att vi skulle bli drabbad av att barnen insjuknar i homosexualitet skulle vilja bota barnet i fall det vore möjligt .
Det skulle vi absolut tveklöst göra. Detta förutsatt att medicineringen inte medförde några större biverkningar.
Hänger inte ifrågasättandet av hur man kär sig ihop med HBT explosionen och nu även att de på olika sätt skaffar barn,vilka naturligvis ska agera verktyg i kampen mot inskränkthet och fördomar. Det ska läsas böcker anpassade till HBT, exempelvis Kalle och hans mammor,Kalle gillar smink,Kalle och hans kjol,Kalle upptäcker grannpojken genom lek och smek
Nej,jag är rädd om mina barn
Och värderingar
Snygga grabbar i löjeväckande utstyrsel
Jo,det verkar hänga en hel del "halvåttahosmej folk" här då då blir debatten lätt skev
Rollspel kan nog även få barnen att hitta rätt och även förhindra att de blir avvikande senare i livet. Dock behöver inte rollspelet börjas innan barnet kommit fram till dagis
Bedrövligt tidevarv
I många av de länder du tänker på där män klär sig så är homosexualitet förbjudet också
Man kan argumentera för vad man vill,klä ut ditt barn hur du vill,gör det,rapportera gärna resultatet sedan
Allt var inte sämre förr