Inlägg från: deep purple |Visa alla inlägg
  • deep purple

Pojke i klänning?!

Jag hade också frågat om jag varit TS

• deep purple

Spik som sticker upp lockar hammaren att slå

• deep purple

Spiken kanske inte heller vill vara en spik heller medan mamman kämpar för sin sak

• deep purple

Odla personlighetsstörningar, å andra sidan faller äpplet sällan långt från...

• deep purple

Intressant notera hur fenomenet upprepar sig när en tråd blir tillräckligt lång,som säger att förr eller senare kommer nazi stämpeln fram när den som känner risk att förlora debatten börjar vackla

• deep purple

Har ni hört den där om att diskutera något på internet… Typ att det är som Special Olympics, even if you win - you are still a retard. Jag har länge funderat vad man egentligen menar med detta.

Jag kände mig så igår efter en del debatterande på diverse forum. Man vet liksom att man har vunnit när de andra övergår från att använda argument och redovisa åsikter som sällan är obegripliga, men ofta oförenliga med min världsbild, till att de börjar slingra in mina argument i någon kvällspress logik där fakta redovisat av mig helt plötsligt är min åsikt, eller då de börjar använda ord som agreabel, egal, veritabel eller okvald. Till en början mår man som vanligt gott av en seger och ruset får en att raskt provocera fram nya meningsmotståndare att trampa på.

Men efter en stund, när folk har gått och lagt sig och man sitter där med sitt senaste inlägg obesvarat, så kommer insikten krypandes. Man inser att man har lagt ned ett par mycket värdefulla timmar åt totalt meningslöst dravel. Men jag vann ju, tänker jag. Det slår mig att jag inte vann någonting alls och jag att jag kunde ha spenderat dessa timmar på att plugga istället.

Jag inser att min övermagade briljans redan är konsumerad och bortglömd, således känner jag mig utan tövmål som den mest debila pjatt.

Tubbs

PS Jag har inget emot efterblivna människor eller djur. Påståendet att man blir utvecklingsstörd av att diskutera på internet citerat från en rad publika källor och har inget med mina personliga åsikter att göra. Inte heller påstår jag att det är obetydligt att vinna Special Olympics och OBS! min åsikt om denna tillställning framgår ej i ovanstående text.

• deep purple

Logic: oavsett vad du anser så kan man ha olika åsikter om sakfrågor. Inte dåligt av dig att läsa igenom alla inlägg jag postat,förefaller som jag väckt din nyfikenhet i vart fall. Briljansen i mina inlägg tackar jag för din bedömning av.

• deep purple

Så länge inte barnen blir verktyget i föräldrarnas kamp för bögeriet,feminismen det könsneutrala eller vadetnukanvara så är det väl ok. Om barnet ska agera pridesymbol blir det bara så sjukt

• deep purple

Äntligen vettiga inlägg i debatten!

• deep purple

Ruckar man på allt så kvarstår till sist bara kaos

• deep purple

Androgyn klädstil lika gjorde vår life om mars sjungande vän och skapade figuren ziggy stardust. Tror du är ute och cyklar här. Doris

• deep purple

Som vanligt så fattar du fel Dorian,inlägget var postat med en IPHONE 4. Den editerar lite som den vill och yckte ditt namn skulel vara Doris. Passar man inte upp så betyder ett mellanslag på ett ordförslag att man bekräftar.
    Tolka det skrivna ordet och inte övertoner och underliggande budskap som du tycks behärska. Det blir bara fel.

Svar på tråden Pojke i klänning?!