Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Pojke i klänning?!

QueenK skrev 2011-02-28 19:38:02 följande:
    Jag har faktiskt stött på betydligt fler vuxna som mobbar än barn som mobbar. Helt sjukt att vuxna människor kan bete sig så fruktansvärt dåligt.

Jag trodde att det var meningen för människor att utvecklas? I många fall är barn mycket mer utvecklade än vuxna,
    QK, har du inte hängt med i politiken? Det ska avvecklas nu, inte utvecklas! De följer bara trenden! :P
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    QueenK skrev 2011-02-28 19:46:43 följande:
    True Flört

Men det är inte konstigt att barn mobbar, de gör ju bara som vuxna gör..
    Japp.
  • Dorian Ertymexx
    TheCoopers skrev 2011-02-28 22:23:38 följande:
    Rättning i ledet .. i det hetronormativa , konservativa , alla vi barn i bullerbyn , blåögda ledet .
    1984 - "Frihet är tyranni!"
  • Dorian Ertymexx
    Yildirim skrev 2011-03-01 11:51:08 följande:
    Det är braaaa många fler än jag som tycker det är sjukt att sätta klänning på sin pojke. Gå runt på stan i stockholm city och gör en omröstning!

Jag skiter högaktligen vad som anses sjukt. För inte så många år sedan ansåg man att homosexualitet var sjukt. Skulle vi frågat folk på stan hade många nog tyckt det för inte många år sedan alls. Du tycker alltså att de borde fått bestämma, bara för att de kanske är fler?

• Dorian Ertymexx
    Pallas skrev 2011-03-01 12:01:55 följande:
    Ska genast boka tid på bup för sonen, som på egen hand satte på sig en klänning häromdagen. 
    Det blir nog några år på psykhemmet... Gråter

Obestämd
  • Dorian Ertymexx
    Yildirim skrev 2011-03-01 12:14:30 följande:
    Ja det ÄR kvinnomisshandel! OCH? Jag tycker inte att 1 gång är skäl nog till att lämna (spec inte i TS fall då killen aldrig visat tendenser på våld innan) då pratar man fan om de.... typiskt svenskt att fly från alla problem!

och ang barn-tråden så var det inte grövre än vad jag nyss skrev ;) länka gärna isf lol
    Typiskt SMART att fly från problem, speciellt om det gäller våld. Oavsett om det är en gång eller flera.
  • Dorian Ertymexx
    Yildirim skrev 2011-03-01 12:26:34 följande:
    Ok ligg du tyst som en mus när du har sex :D
    Du missar poängen.

Du ska inte behöva fakea att du njuter - du ska tala om för din karl (eller kvinna, för all del) hur hen ska göra det skönt för dig, så att du inte BEHÖVER fakea!
  • Dorian Ertymexx
    Veladis skrev 2011-03-01 21:28:53 följande:
    Jag tycker klännika är ett skitbra ord. Gränserna mellan en lång tunika och kort klänning har ju verkligen suddats ut. Butikerna vet ju sjäva inte hur de ska kategorisera plaggen.
    Så, varför inte klännika. Kanske inte lika laddat för de som hänger upp sig på ordet klänning?

Jag undrar hur t ex TS skulle reagera om svaret på hennes fråga "varför har pojken klänning?" hade blivit en "Det är ingen klänning, det är en klännika!".

Ibland är det bra att göra folk lite ställda.
    Mitt standardsvar till mobiltelfonförsäljare (sådana där som hoppar på en i köpcenter ni vet), som säger "Hej, vad ringer du med idag?" och sedan ska försöka överatala en att byta till vad än de nu är anställda hos för öfretag, är
    "Jag använder inte mobil, jag kommunicerar med telepati!".
    Försäljarn blir tyst av förvåning och det är bara att gå därifrån.
    NÅ!!!!! För det är ett nytt hittepåord, precis som "hen", och det är onödigt, dumt och FEL, och förvirrar bara baaarnen!!!!!! Skrikandes
  • Dorian Ertymexx
    Veladis skrev 2011-03-01 21:43:36 följande:
    Oj, förlåt. Jag glömde...

Som om det inte är barnen som hittar på de flesta (och bästa) hittepåorden...
    Det är för att de färgats av onda, progressiva föräldrar! Sådant gör folk annorlunda, som tex intellektuella! Nästan lika illa som bög ju! Gråter
Svar på tråden Pojke i klänning?!