• Anonym (kåt småbarnsmor)

Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar

Tror jag hamnat i en 30-års kris. Lever i ett förhållande med en man och vi har två underbara barn. Vårt sexliv är helt dött, på grund av att jag inte har lust på honom. Jag vill ha kvinnor.... Längtar efter att få smeka en kvinnokropp. Drömmer om sex med en kvinna hela tiden. På jobb fantiserar jag om mina kvinnliga kollegor.
    Känns som jag blivit tonåring på nytt. Vill bara festa och ha sex. Någon som varit med om nåt liknande? Borde jag berätta för min sambo hur jag känner?

• Svar på tråden Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar
  • Anonym (samma här)
    Anonym (kåt småbarnsmor) skrev 2011-02-26 12:22:41 följande:
    Tror jag hamnat i en 30-års kris. Lever i ett förhållande med en man och vi har två underbara barn. Vårt sexliv är helt dött, på grund av att jag inte har lust på honom. Jag vill ha kvinnor.... Längtar efter att få smeka en kvinnokropp. Drömmer om sex med en kvinna hela tiden. På jobb fantiserar jag om mina kvinnliga kollegor.
    Känns som jag blivit tonåring på nytt. Vill bara festa och ha sex. Någon som varit med om nåt liknande? Borde jag berätta för min sambo hur jag känner?
    Här är en till! jag berättade för min sambo igår att jag har gått och blivit kär i en kvinnlig kollega. Han blev såklart upprörd och sa att vårt förhållande var slut. Men efter ett långt och jobbigt samtal med mycket gråt bestämde vi att vi ändå skulle jobba på det. Jag är själv 28 år och vårt sexliv är också dött. Tänker också på att festa och ha sex med kvinnor......vet inte vad som hänt....allt blir så komplicerat
  • Anonym (erfar)

Gör det och se till att få med dig tjej hem. När ni blivit lite mer stabila så bjud in mannen oxå -det lär få fart på ert sexliv!

• Anonym

Vad är hönan och vad är ägget? Är sexlivet dött för att ni vill vara med tjejer, eller vill ni vara med tjejer för att sexlivet är dött?

Jag var sambo med en man i några år och mot slutet ville jag bara vara med tjejer. I efterhand har jag fattat att det inte hade så mycket med könet att göra, utan att jag var trött på den relationen jag var i och längtade efter något annat. Gärna något JÄTTEannat. Sen är jag bi också, och har perioder där jag kan dras mer åt ena eller andra hållet, men när jag är i en relation som jag mår bra i så har jag aldrig gått och suktat efter någon/något annat, oavsett kön.

• Anonym (samma här)
    Anonym (erfar) skrev 2011-02-26 14:16:26 följande:
    Gör det och se till att få med dig tjej hem. När ni blivit lite mer stabila så bjud in mannen oxå -det lär få fart på ert sexliv!
    Det där är helt uteslutet i vår relation! min kille är tyvärr inte sånn.....
  • Anonym (samma här)
    Anonym skrev 2011-02-26 14:21:21 följande:

Vad är hönan och vad är ägget? Är sexlivet dött för att ni vill vara med tjejer, eller vill ni vara med tjejer för att sexlivet är dött?

Jag var sambo med en man i några år och mot slutet ville jag bara vara med tjejer. I efterhand har jag fattat att det inte hade så mycket med könet att göra, utan att jag var trött på den relationen jag var i och längtade efter något annat. Gärna något JÄTTEannat. Sen är jag bi också, och har perioder där jag kan dras mer åt ena eller andra hållet, men när jag är i en relation som jag mår bra i så har jag aldrig gått och suktat efter någon/något annat, oavsett kön.

Jag kan inte svara på om sexlivet är dött för att jag vill vara med tjejer! jag tänker att detta förhoppningsvis är en övergångsfas för mig och att jag kommer börja tända på min kille igen. För jag har varit tänd på honom tidigare. Det är nog snarare att jag vill vara med tjejer för att sexlivet är dött.....kanske Obestämd jag kom på detta för inte alls längesen så jag känner mig bara förvirrad. Vårt sexliv har varit dött väldigt länge och vårt förhållande är trasigt pågrund av detta. Så det är nog bara så att jag längtar efter något annat.......
  • Anonym (mamma)

Jag känner likadant, men jag tänder väldigt mycket på min man och jag vill inte vara utan honom. Så det känns som det inte har med vårat förhållande att göra , utan det är nåt utöver. Jag tänker på att ha sex med en tjej dagligen och jag spricker snart om jag inte kan berätta det för min man.

Varje tjej jag möter spanar jag in och bedömmer .  Vet inte varför det blivit såhär?
    Det finns en tjej som vill ha sex med mig, men vad ska jag göra , när jag har min man?
    Önskar det fanns nån att prata med?! :(

• Mecilia
    Anonym (mamma) skrev 2011-02-27 09:08:28 följande:
    Jag känner likadant, men jag tänder väldigt mycket på min man och jag vill inte vara utan honom. Så det känns som det inte har med vårat förhållande att göra , utan det är nåt utöver. Jag tänker på att ha sex med en tjej dagligen och jag spricker snart om jag inte kan berätta det för min man.

Varje tjej jag möter spanar jag in och bedömmer .  Vet inte varför det blivit såhär?
    Det finns en tjej som vill ha sex med mig, men vad ska jag göra , när jag har min man?
    Önskar det fanns nån att prata med?! :(
    Man kan ju ta upp ämnet till diskution, rent allmänt alltså och se hur din man reagerar!?

Hur vet du att den här tjejen vill ha sex med dig? (bara nyfiken) ;)
  • Anonym (mamma)

Jag talade om för min man när vi träffades ( 1 0 år sen) att jag ville ha sex med en tjej.  Och vi kom överens om att det var ok.Sen när det kom till kritan och en tjej ville ha sex med mig, så backade han och ångrade sig. Sen har vi inte diskuterat det direkt. Fast han vet att jag vill. Han frågade mig en gång om jag var bi. Jag svarade att jag trodde det.

Känns lite konstigt att komma efter 10 år och säga att jag fortfarande vill. Är rädd för hur han ska reagera.
     Jag har ju frågat honom om han vill vara med en annan tjej, men han säger att han inte vet , att han vill vara med mig.

Jo den här tjejen och jag har pratat om sex och hon har sagt att hon vill ha sex med mig och hennes man, men att bara hon och jag ska ha sex och att jag inte ska röra hennes man.  Hon vet att jag vill ,men inte kan.

Det är såå jobbigt när det påverkar ens dagliga liv, när man ständigt tänker på det .  :(

• drummerboy

Har själv erfarenheter att vara mannen i ett sådant förhållande och det enda jag kan säga är att berätta för honom! Det är ju ert liv det handlar om och du mår dåligt över detta vilket i sin tur gör att han óckså mår dåligt. Sätt dig ner lugnt och fint och berätta som det är. Brusa inte upp och lyssna på vad han säger. Låt han prata.

Antingen så tänder han på idén när väl upprördheten har lagt sig. Jag valde att lämna min dåvarande eftersom att hon gått bakom ryggen på mig först. Jag kanske hade kunnat leva med idén om jag fått ta del av kakan eller att vårt sexliv blivit bättre efter det.

Lycka till!

• Anonym (mamma)

Tack för hjälpen! Hoppas att jag kan repa mod till mig och berätta.

Det är så svårt att veta hur det kommer att påverka vårat äktenskap, vi har ju barn, villa , volvo , vovve och ett väldigt bra förhållande. (förrutom att jag inte kunnat prata om det här).

Det känns som jag gått o väntat på rätt tillfälle, men det verkar aldrig dyka upp. Man hinner ju aldrig prata, när man har jobb, vi jobbar skift bägge två,, ungar, djur och allt. Vi har ju fullt upp med vardagen.

Svar på tråden Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar