• Anonym (kåt småbarnsmor)

Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar

Tror jag hamnat i en 30-års kris. Lever i ett förhållande med en man och vi har två underbara barn. Vårt sexliv är helt dött, på grund av att jag inte har lust på honom. Jag vill ha kvinnor.... Längtar efter att få smeka en kvinnokropp. Drömmer om sex med en kvinna hela tiden. På jobb fantiserar jag om mina kvinnliga kollegor.
    Känns som jag blivit tonåring på nytt. Vill bara festa och ha sex. Någon som varit med om nåt liknande? Borde jag berätta för min sambo hur jag känner?

• Svar på tråden Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar
  • giftfri
    Anonym (kåt småbarnsmor) skrev 2011-02-26 12:22:41 följande:
    Tror jag hamnat i en 30-års kris. Lever i ett förhållande med en man och vi har två underbara barn. Vårt sexliv är helt dött, på grund av att jag inte har lust på honom. Jag vill ha kvinnor.... Längtar efter att få smeka en kvinnokropp. Drömmer om sex med en kvinna hela tiden. På jobb fantiserar jag om mina kvinnliga kollegor.
    Känns som jag blivit tonåring på nytt. Vill bara festa och ha sex. Någon som varit med om nåt liknande? Borde jag berätta för min sambo hur jag känner?
    Lev ut, ha roligt å må bra, imorgon är det försent
    Du är inte alls en bättre människa än mig!
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym (Allis) skrev 2011-03-15 11:49:38 följande:
    Hej på er ;)

• bubi
    Anonym (kåt småbarnsmor) skrev 2011-02-26 12:22:41 följande:
    Välkommen till klubben!

Jag fyller 28. Har ett barn å är gift med en underbar man, inne på vårt 11 år tillsammans.

Vårt sexliv har vart av och till, jag ska äntligen få en operation å reparera underlivet som varit kasst å därmed gjort mig både deprimerad och tappat lust.

Jag älskar honom, det gör jag. njuter väl sådär av sexet men drömmer som du om en kvinna. Å jag har en på jobbet som själ mitt hjärta. (läs tråden "Kan inte sluta tänka på henne)

Just nu är kvinnor det enda jag tänker på å framförallt henne.

Har tänkt bege mig ut i Sthlms nattliv å till en gaybar jag fått tips om för att känna atmosfären å småflirta lite.

Jag har berättat för min man ¨han vet hur jag känner för henne å det här har pågåt i över 1 år nu.

Det blir bara starkare å starkare.

Hur tror du din man skulle reagera?

kram till dig från en som känner igen sig totalt. Jag är 17 igen typ ;)
  • Anonym (mamma)

Allis: Nu blir jag ju jättenyfiken på dig! Jag förstår redan att du är trevlig av sättet du skriver på och du ser ju helt underbar ut. Jag vill veta mer!:) 
    Berätta! ;)
    Kram Annika

• Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-03-16 19:17:29 följande:

Allis: Nu blir jag ju jättenyfiken på dig! Jag förstår redan att du är trevlig av sättet du skriver på och du ser ju helt underbar ut. Jag vill veta mer!:) 
    Berätta! ;)
    Kram Annika

goa du, nu fick jag tunghäfta av dina komplimanger...ärligt talat så började jag rådna av att läsa ditt inlägg :) Tror du får fråga lite så jag kan börja att skriva igen :) kram
  • Anonym (mamma)

Jag är ju så nyfiken av mig och älskar att träffa nya människor :).
    Hur kommer det sig att du är så vänlig mot folk du inte känner?
    Jag känner mig som värsta stalkern, men du verkar vara en intressant människa och du verkar ha en härlig personlighet . Du verkar ha skinn på näsan . Jag å andra sidan är en medelmåtta som drömmer om att ha det du har. Jag är bara mamma hela tiden om jag inte är på jobbet och vårdar andra människor..
    Kram Annika

• Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-03-16 20:06:04 följande:
    Jag är ju så nyfiken av mig och älskar att träffa nya människor :).
    Hur kommer det sig att du är så vänlig mot folk du inte känner?
    Jag känner mig som värsta stalkern, men du verkar vara en intressant människa och du verkar ha en härlig personlighet . Du verkar ha skinn på näsan . Jag å andra sidan är en medelmåtta som drömmer om att ha det du har. Jag är bara mamma hela tiden om jag inte är på jobbet och vårdar andra människor..
    Kram Annika
    Jag brinner för människan, tror att jag varit med om mycket som jag har tagit mig igenom och därmed så vill jag inte att någon ska behöva missa något som faktist kan bli verklighet. Det du skriver, det är så vänner och lärare beskriver mig. Har svårt att se det själv, jag bara är den jag är och jag vill inte ändra mig. Tror du har mycket av det jag har. Du har lätt att ge komplimanger, insiktsfull, ärlig och full med kärlerk...får en känsla av att du är en varm och godhjärtad kvinna och kramig:) så där gos kramig. Någon man bara kan krypa ihop med i soffan med tända ljus....:) Din man kan skatta sig lycklig...:)
    Jag ser det lite så här att alla kan inte göra allt, men alla kan göra något.Om att finnas, stötta,eller ge råd kan  hjälpa någon då blir jag glad.
    Det är viktigt att vi bryr oss om varandra, det finns så mycket ont i världen.
    Du verkar ha ett hjärta av guld....
    kram
  • Anonym (mamma)

Allis: Jag är 38 år och har 5barn, dom är dom viktigaste i världen för mig! Varit tillsammans med min man i 10 år och älskar honom massor och vill aldrig vara utan honom. Jobbar heltid. Gillar att gå ut på krogen emellanåt och dansa, dricka och ha kul! 
    Men så är det den här andra sidan av mig.
     Den som får mig att drömma och längta efter att möta en kvinna som förför mig. Kanske på en resa, en fest eller nåt annat. Som  ger mig blickar när jag går förbi,  att vi står nära varandra nånstans och hon råkar komma emot mig, känslan som går igenom kroppen då. Att hon är nyfiken och intresserad av mig. Stöter på mig,  smsar snuskiga små saker. ;). . Känslan av att snudda vid henne............. röra. smeka..
     Ja, drömma får man väl göra?

Vad vill du ha ut av livet då? Har du nåt du önskar?
    Det känns som jag har uppnåt det mesta, familj, hus, häst, jobb, träning..
    Vad ska man göra nu?

• MollieB

Tror inte det är så ovanligt att kvinnor fantiserar om andra kvinnor.
    Vi har ju väldigt vackra kroppar o former.. men för många stannar det nog bara vid nyfikenhet o fantasi.

kram deltidaren..

• Anonym (mamma)

Allis: Vart tog du vägen? Kram

Svar på tråden Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar