Anonym (kåt småbarnsmor) skrev 2011-02-26 12:22:41 följande:
Tror jag hamnat i en 30-års kris. Lever i ett förhållande med en man och vi har två underbara barn. Vårt sexliv är helt dött, på grund av att jag inte har lust på honom. Jag vill ha kvinnor.... Längtar efter att få smeka en kvinnokropp. Drömmer om sex med en kvinna hela tiden. På jobb fantiserar jag om mina kvinnliga kollegor.
Känns som jag blivit tonåring på nytt. Vill bara festa och ha sex. Någon som varit med om nåt liknande? Borde jag berätta för min sambo hur jag känner?
Välkommen till klubben!
Jag fyller 28. Har ett barn å är gift med en underbar man, inne på vårt 11 år tillsammans.
Vårt sexliv har vart av och till, jag ska äntligen få en operation å reparera underlivet som varit kasst å därmed gjort mig både deprimerad och tappat lust.
Jag älskar honom, det gör jag. njuter väl sådär av sexet men drömmer som du om en kvinna. Å jag har en på jobbet som själ mitt hjärta. (läs tråden "Kan inte sluta tänka på henne)
Just nu är kvinnor det enda jag tänker på å framförallt henne.
Har tänkt bege mig ut i Sthlms nattliv å till en gaybar jag fått tips om för att känna atmosfären å småflirta lite.
Jag har berättat för min man ¨han vet hur jag känner för henne å det här har pågåt i över 1 år nu.
Det blir bara starkare å starkare.
Hur tror du din man skulle reagera?
kram till dig från en som känner igen sig totalt. Jag är 17 igen typ ;)