Inlägg från: Amber1975 |Visa alla inlägg
  • Amber1975

Lamnat kanin utan mat!? HJALP!

Va gullig du är som tar hand om kaninen Underbart att det finns såna människor.

Om de lämnar kaninen sådär ska de inte ha djur. Vet du om de tar hand om den annars?

• Amber1975
    laraa skrev 2011-02-26 14:39:23 följande:
    Tack sa hemskt mycket for alla svar :) Han fick nyss en nave ho och rent vatten i sin flaska...jag tror nog han mar bra da han ar pigg och vill leka :) Jag kommer prata med vakten och se vad och hur mycket mat han ger honom...de hade sagt till min man att vakten ger honom mat en gang om dagen och att det racker (och att jag inte behover ge honom mer mat?) Men alla har sager att man kan ge honom ho obegransat sa jag kommer titta till honom da och da och ge honom ho...
    Heja dig!
  • Amber1975
    laraa skrev 2011-02-26 18:23:41 följande:

Jag fragade vakten och han sa att han inte vet nagonting om det! Men att det finns en annan vakt som ar har varannan dag och att han kanske visste. Men varannan dag racker inte att ge honom mat! Iallafall sa ger jag honom en nave ho lite da och da....flaskan verkar han inte kunna dricka ur ocksa! For vattnet har inte minskat? HUr ofta dricker dem egentligen? jag la i en skal med vatten man han hallde nog ur den....
    Haha min man sa nyss att jag bryr mig mer om kaninen an om honom :)

Jag märkte aldrig att det minskade i min kanins flaska när jag hade en, men han drack. De dricker så lite så jag tror inte man ser nån skillnad.

Haha det är klart man ska bry sig mer om djuren än om karlarna
  • Amber1975

Nu är ju den här tråden från februari så ägarna är nog tillbaka nu

Svar på tråden Lamnat kanin utan mat!? HJALP!