• Anonym (JagÄrSåGottSomDö)

    Antidepp - kombinerat med naturläkemedel för ökad sexlust ! HJÄLP

    Någon som vet om det finns något bra sådant som inte är farligt att inta i samband med antidepp medicin ?
    Jag äter sertralin och min sexlust finns inte kvar längre, måste göra något åt det här innan han lämnar mig, jag vill ju verkligen aldrig längre, är död mellan benen ! :(

    Har hört en del om det här LARGIPLEX på hälsokost, för ökad sexlust..innehåller L-arginin:
    vad tror ni, kan det vara farligt att kombinera ? det innehåller mest aminosyror vad jag vet ??
    Jag vet att ni kommer skriva fråga din läkare .
    Jag har tänkt göra det med, men vill ändå försöka här om jag får någon respons av människor som själva provat! Eller som själva frågat era läkare och de sa det gick bra ! Eller som bara vet att det fungerar liksom !

    Det här är ganska så akut och jag ser inte alternativet att sluta med medicinen ännu på länge, eftersom jag har fått mitt liv tillbaka med hjälp av denna antidepp medicin, och jag behöver en rejäl puff in i sexlivet igen, som jag hade för ett år sen...är riktigt ledsen och blir snart deprimerad igen av detta just :(

    råd tack snälla nån. ,  ..

  • Svar på tråden Antidepp - kombinerat med naturläkemedel för ökad sexlust ! HJÄLP
  • Anonym

    Det finns en spray somdu sprayar pa clitoris strax fore samlag,jag tror den heter secret of love. Passion of  sweden saljer  den.Man kanner mer  med den.

  • Anonym

    För mig är det stor skillnad om jag hoppar över en tablett, då har jag lust den andra dagen. Tyvärr blir jag sur och yr av ett för långt uppehåll, men det märks direkt på lusten faktiskt.

    Sen finns det annan antideppmedicin, tex Voxra som inte påverkar sexlusten. Det där hälsokostpreparatet låter som bluff tycker jag.

    Lycka till! 

  • Anonym

    Jag tar Voxra och den påverkar min sexlust. Är också död mellan benen :(
    Följer denna tråden för jag letar också efter svar på om man kan kombinera lusthöjande med antidepresiva

  • Anonym (En till)

    Samma problem här. Åt tidigare Venlafaxin och hade i princip ingen känsel i klitoris. Fick också en massa fula sår av Venlafaxin så jag var tvungen att byta. Då blev det Voxra. När Venlafaxinet var utsatt märkte jag en enorm skillnad. Jag hade känsel som oerfaren fjortis! Hade det inte varit för att jag mådde dåligt mentalt utan så hade jag gärna varit utan mediciner. Så sattes i alla fall Voxra in och ganska omgående blev jag stendöd i klitoris igen. Är så tröttsamt! Det är ju rena lotteriet det där, en del verkar få ökad sexlust/känsel, och andra (som jag) blir helt stendöda sexuellt oavsett vilken antidepressiv medicin jag äter. Eller lusten har jag, men det är meningslöst att agera på den eftersom jag inte har någon känsel. Gråter

Svar på tråden Antidepp - kombinerat med naturläkemedel för ökad sexlust ! HJÄLP