Inlägg från: lsabelle |Visa alla inlägg
  • lsabelle

Passar leopard kläder både pojkar och flickor?

Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?

Passar leopard kläder både pojkar och flickor? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?
  • lsabelle

oj råkade göra mellanrum mellan alternativen.. Ni fårstår hur ni ska rösta!! =)

• lsabelle
    enmamma skrev 2011-02-26 20:53:05 följande:
    Tycker inte det är fint på något annat än tygleparder.
    WT varning om du som jag bor i USA, sorry
    vad menar du?
  • lsabelle

hur kan leopard kopplas ihop med hora? leopard mönster är ju hur populärt som helst idag! skulle alla du ser ute som klär i leopard se horiga ut? isf är jag en horig då=S

• lsabelle
    Atamon skrev 2011-02-26 21:06:34 följande:
    Leopard passar endast blåhåriga tanter i.
    håller inte med.. tanter e leopard kanske möjligvis ser ut som horor.. men tycker knappast unga i leopard ser ut som horor och verkligen inte små barn
  • lsabelle
    Pussakaninen skrev 2011-02-26 21:07:46 följande:
    Leo mönster kopplas som väldigt horigt för många i samhället. Och många skulle därför troligen tycka att din stil var lite horig om du klär dig i leo mönster.
    reoe jag knappast idag... om man inte ser horig ut i övrigt.. då är det en sak,,.. du kan inte mena att du tänker hora varje gång du ser nåt i leopard? skulle ju vara flera gånger om dagen isf nästan..
  • lsabelle
    Den allsmäktige skrev 2011-02-26 21:16:32 följande:
    Jag ÄLSKAR leopard, men det passar nog bara tjejer. Tänk såhär - har du någonsin sett en kille på stan i leo?
    Ja de har ja faktiskt..:) de finns leo kläder för killar.. 

och liksom leopard är ju ett djur, varför kopplas de till tjej? de e ju inte rosa precis..

min bebis ska bära leopard oavsett kön:) 
  • lsabelle
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-26 21:19:32 följande:
    Knappast "horigt" englasshowroom.com/wp-content/uploads/2010/09...
    verkligen inte!! haha,, vilka fördomar folk har.. 

ungefär som att säga använder du rosa ögonskugga så ser du ut som en hora!

jag har massor i leopard å ser knappast ut som en hora:P 
  • lsabelle

jag har redan köpt en leopard overall.. var finns det butiker? saiter där de säljer leopard? vill ha mer mer mer:)

• lsabelle
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-26 21:24:34 följande:
    Som med allt annat handlar det om HUR man bär det. Och som med allt annat så har folk behov av att trycka ner sånt de inte är vana med. Trist, riktigt trist.... Köp leo
    Precis:) Titta bara ovan, ser knappast ut som någon hora iaf:)

isf skulle jag säga att uringat på barn skulle vara mer "horigt" isf 
  • lsabelle

tack för era svar iaf:) men egentligen ni som inte tycker om leopard överhuvudtaget behöver ju inte ens svara... för då spelar det ju ingen roll om vem det passar på.. jag skulle exempel kanske inte sätta på min pojke en tröja med svampar på föratt just jag inte gillar svampar.... men det betyder ju inte att det inte både passar tjejer som killar, för dom som nu gillar svampar..

förstår ni mitt resonemang? 

frågan var om ni tycker det passar på både flick och pojk bebisar eller bara flickor.. inte om  ni tyckte om leopard.. tycker ni inte om leopard så fattar väl vem som helst att ni inte tycker att det passar någon.. så rätt så dumma svar.. 

• lsabelle
    Michisen skrev 2011-02-28 17:39:43 följande:
    Jag ber om ursäkt för att jag återupprepar bilden men jag måste, för jag är helt chockad över att någon kan se bebisen i sin leopardmönstrade gullffina body och automatiskt tänka: "Åh, en liten hallick eller hora!"

Är ni helt psycho här inne, på riktigt?
    Vi snackar barnkläder...

Jimeny, det är inte undra på att jag knappt orkar gå in på familjelivsforumet numera, de som inte gillar leopard överhuvudtaget drar paralleller till jag vet inte vad... *suckar*
    Och så undrar folk varför ungarna blir mobbade, tacka fanken för det när det uppenbarligen finns så många vuxna som raskt vräker ur sig vad som helst.
    Hahahaha. Gilla gilla gilla.. 

Nä men han ser nog lite horig ut måste jag säga;) 
  • lsabelle
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-28 18:00:06 följande:
    Men snälla Michisen, om rosa på en tremånaders pojke gör denne till en bög, och blått på en flicka skapar en flata, så är det väl solklart att leopardmönstrat skapar en hora eller hallick! Hallååå, hur tror du att horor och hallickar blir till egentligen? *suckar trött* Obestämd
    Jag klär mig i blått och i leopard och tror knappast folk ser mig som hora eller flata för de..

och jag skapade denna omrösning för att se om folk tyckte de passa killar och tjejer eller bara killar eller bara tjejer.. och tycker man inget utav det så är det inget av intresse av det.. isf skulle jag väl skrivit fler alternativ.. 

det står tydligt att jag ÄR GALEN I LEOPARD.. och då letade jag efter likasinnade som kunde svara på vem dom tyckte det passa på.. vad resten tycker skiter jag fullkomligt i.. 
  • lsabelle

tycker ni som inte gillar leopard kan skapa en egen tråd om det istället

• lsabelle
    Michisen skrev 2011-02-28 18:10:03 följande:

Sourpuss har lite roliga kläder med för övrigt.
    www.sourpussclothing.com/index.asp?cat=Kids+O...
    Häftig sida.. Där kanske man ska beställa hem nåt ifrån.. har aldrig beställt från utlandet bara.. vad kostar det?
  • lsabelle
    Michisen skrev 2011-02-28 18:25:15 följande:
    Ingen aning, jag brukar shoppa sourpusskläder via evilout när de kommer på tatueringsmässan. :)
    okej=) då får man vänta te aug då;D har ju inte bråttom heller.. bebis kommer i okt..

nä nu ska jag gå och äta middag,, njuta av att jag tagit körkortet idag, och fått sett ett hjärta slå på VUL..

sen kanske man ska fundera på att flytta från denna stad , här ses man säkerligen som en lebbhora.,,

Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?