Passar leopard kläder både pojkar och flickor?
Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?
Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?
oj råkade göra mellanrum mellan alternativen.. Ni fårstår hur ni ska rösta!! =)
hur kan leopard kopplas ihop med hora? leopard mönster är ju hur populärt som helst idag! skulle alla du ser ute som klär i leopard se horiga ut? isf är jag en horig då=S
jag har redan köpt en leopard overall.. var finns det butiker? saiter där de säljer leopard? vill ha mer mer mer:)
tack för era svar iaf:) men egentligen ni som inte tycker om leopard överhuvudtaget behöver ju inte ens svara... för då spelar det ju ingen roll om vem det passar på.. jag skulle exempel kanske inte sätta på min pojke en tröja med svampar på föratt just jag inte gillar svampar.... men det betyder ju inte att det inte både passar tjejer som killar, för dom som nu gillar svampar..
förstår ni mitt resonemang?
frågan var om ni tycker det passar på både flick och pojk bebisar eller bara flickor.. inte om ni tyckte om leopard.. tycker ni inte om leopard så fattar väl vem som helst att ni inte tycker att det passar någon.. så rätt så dumma svar..
tycker ni som inte gillar leopard kan skapa en egen tråd om det istället