• lsabelle

Passar leopard kläder både pojkar och flickor?

Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?

Passar leopard kläder både pojkar och flickor? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?
  • lsabelle

oj råkade göra mellanrum mellan alternativen.. Ni fårstår hur ni ska rösta!! =)

• enmamma

Tycker inte det är fint på något annat än tygleparder.
    WT varning om du som jag bor i USA, sorry

• pluvdo

Alltså... Om det är leoparder på kläder så är det väl fint på både pojkar och flickor, men om du menar leopardmönstrat som i bara som pälsen så tycker jag det känns... horigt. På något sätt. Inte något jag skulle klä vare sig en flicka eller pojke i i alla fall.

• Pussakaninen

jag kan även tillägga att jag aldrig skulle klätt ett barn i leopard då jag tycker det ser väldigt "horigt" ut.

• lsabelle
    enmamma skrev 2011-02-26 20:53:05 följande:
    Tycker inte det är fint på något annat än tygleparder.
    WT varning om du som jag bor i USA, sorry
    vad menar du?
  • lsabelle

hur kan leopard kopplas ihop med hora? leopard mönster är ju hur populärt som helst idag! skulle alla du ser ute som klär i leopard se horiga ut? isf är jag en horig då=S

• Pussakaninen
    lsabelle skrev 2011-02-26 21:02:21 följande:
    hur kan leopard kopplas ihop med hora? leopard mönster är ju hur populärt som helst idag! skulle alla du ser ute som klär i leopard se horiga ut? isf är jag en horig då=S
    Leo mönster kopplas som väldigt horigt för många i samhället. Och många skulle därför troligen tycka att din stil var lite horig om du klär dig i leo mönster.
Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?