• KämparPå

Bidrottninggele!

Är du en av dom som också äter bidrottninggele för att lättare kunna bli gravid?

Min fråga är om du äter det och har blivit gravid, hur lång tid tog det innan du blev gravid?

Jag äter Apriforce, vet inte omd et spelar någon roll vilken sort man äter? 

• Svar på tråden Bidrottninggele!
  • Mirella85

det säg att bästa e äta efter mensen så du äter det när du har ÄL
    jag börja äta några dar efter mensen förra månaden efter har försökt i ett halvår så lykades jag få mitt efterlängtade plus denna månaden=) e så glad
    kan vara att Apriforce som gjode det .. vem vet

men jag sluta äta dom den dan jag fick mitt plus i alla fall..

• KämparPå
    Mirella85 skrev 2011-02-28 16:47:53 följande:
    det säg att bästa e äta efter mensen så du äter det när du har ÄL
    jag börja äta några dar efter mensen förra månaden efter har försökt i ett halvår så lykades jag få mitt efterlängtade plus denna månaden=) e så glad
    kan vara att Apriforce som gjode det .. vem vet

men jag sluta äta dom den dan jag fick mitt plus i alla fall..
    vad kul för dig! Grattis. ja, jag började äta mina när jag fick min mens. ska ha äl nu i dagarna
  • Mirella85
    KämparPå skrev 2011-02-28 17:17:23 följande:
    vad kul för dig! Grattis. ja, jag började äta mina när jag fick min mens. ska ha äl nu i dagarna
    tack=) e jätteglad
    hur länge har ni försökt??
    men du äter väl och folsyra med??
    så bara knappra på tills du får ditt plus=) och lycka till
  • KämparPå
    Mirella85 skrev 2011-02-28 17:21:52 följande:
    tack=) e jätteglad
    hur länge har ni försökt??
    men du äter väl och folsyra med??
    så bara knappra på tills du får ditt plus=) och lycka till
    Detta är vårt andra försök sen operation.
    Ja, ajg äter den tabletten med 5 vitaminer i, b12 folsyra, järn mm.
    sen tar ajg progesterall krämen med =)
    Vad gör man inte!
  • Tajny

Jag började med BDG vid mens, men slutade nu vid ÄL, vet inte om man ska de eeller inte? Har för mig att jag läst det någonstans.
    Vi är inne på vårt 6:e försök och ÄL kom 3 dagar tidigare denna månaden än normalt, på dag 11. Apiforcen kanske bidrog till det.
    Men nu hoppas vi på ett plus iaf :D

• Mera76

Nu har jag beställt Aproforce BDG. Är nu mitt i mensen för 9de gången :( Har ätit Mivitotal i ca 2 månader. Hoppas jag kan kombinera det med BDG?! Sätter stort hopp till detta nu....Och gubben matar jag med ZINK! Men man ska alltså göra uppehåll med BDG efter ÄL o mens? Varför?

• syntharen

Jag började med apiforce efter 10 månaders försök utan att lyckas. efter första månaden hände inget mer än att jag fick mens en vecka tidigare än jag brukar. så jag åt det en månad till och då blev jag med gravid. kan vara apiforcen tillsammans med att jag hade gett upp om att någonsin bli gravid och jag bara väntade på att mensen skulle komma så att jag kunde ringa läkare för att få en utredning...

• Mera76

Jaha.. Det låter ju lovande iaf! Men åt du det oavbrutet eller höll du upp efter ÄL o mens? Hade du regelbunden mens innan? Jag har exakt 28 dagar mellan... Kan det komma mycket tätare??

Svar på tråden Bidrottninggele!