• KämparPå

Bidrottninggele!

Är du en av dom som också äter bidrottninggele för att lättare kunna bli gravid?

Min fråga är om du äter det och har blivit gravid, hur lång tid tog det innan du blev gravid?

Jag äter Apriforce, vet inte omd et spelar någon roll vilken sort man äter? 

• Svar på tråden Bidrottninggele!
  • syntharen

Jag hade i vanliga fall 35 dagar mellan, men första månaden med apiforce blev det bara 28 dagar. Jag åt från mensens första dag tills jag var säker att ÄL hade varit. Jag är rätt säker på att han blev till 3 veckor efter senaste mensen så ägglossningen påverkades nog inte andra gången i alla fall. 

• Mera76

Idag fick jag BDGn! Så jag börjar direkt.. Är 5 dar sen mensen kom. Tänkte jag börjar på mensen första dag nästa gång... Så får vi se hur det funkar. Måste ju prova det mesta innan man "ger upp".

• Le petite moi

Jag har inte riktigt fått klarhet i varför man ska sluta med BDG vid ÄL. Kan man inte äta det kontinuerligt? Bidrar ju till så mycket annat gått, tex bra hy, mindre PMS m.m

• syntharen

Jag åt det hela tiden den här gången. Hade inget uppehåll, efter femte försöket (fjärde med Apiforce) blev jag gravid! Är i vecka 5 nu... Glad

• Jessiicah

Jag ska börja äta BDG imorgon, kan man börja närsom?

• Tido

Vad är BDG och ariforce för något? har försökt att bli gravid i ett år nu och inget har hänt. Något ni kan rekomendera? 

Tacksam för svar 

• cesse26

Jag börja innan mensen för den skulle komma igång eftersom jag har oregelbunden mens , mensen kom efter en dag och fortsatte i 14 dagar blev gravid på den kuren :) Nu är sonen 4 månader

• Mera76

Jag märkte förut att det var inget för mig som alltid får mensen exakt var 28e dag. Trodde att BDG skulle förstärka effekten, men verkar vara så att den rättar till en mens som är oregelbunden.

• kexet92

Det funkade inte på mig, bara att min annars regelbunda cykel blev rubbad den månad jag åt det. Jag slutade med alla naturpreparat och blev gravid i samband med art vi flyttade. Lycka till! :)

• Destinyx

Har köpt nu. Har haft regelbunden mens ända till vi bestämde oss för vi skulle köra "skarpt läge" då blev mensen jättekonstig o nu uteblivit helt i 2 månader. Jag förstår ingenting och tycker inte att jag "stressar" över det.. Tyvärr visar Stickan inte att jag skulle blivit gravid heller :(så nu hoppas jag att detta kan hjälpa mig!!

Svar på tråden Bidrottninggele!