• Glass

Hur förvarar ni era pysselgrejer? Behöver tips!

Jag har samlat ppå mit rätt mycket pysselgrejer under åren, men jag förstår inte hur jag ska förvara det på ett bra och smidigt sätt. så att det är lätt att överblicka vad man har och lätt att använda.
    Jag har funderat på såna där fiskelådor med små fack, men de tar bara större plats och sen verkar de inte så himla praktiska till väldigt små saker som paljetter och liknande.

Hur har ni det?

• Svar på tråden Hur förvarar ni era pysselgrejer? Behöver tips!
  • Glass
    Bast, jag tror att jag har för mycket prylar för att få plats på ditt förvaringssätt. Sedan är det rätt smidigt att kunna plocka fram allting på en gång när det är pysseldags.  Nu i jultider så plockas det inte ens bort
  • Glass

Jag har en rätt stor plastback med en överdel. Alla färgerna är i botten och överdelen är fullpackad med små burkar och plastpåsar. Sedan ställer jag fram allt på en gång och så får jag krafsa igenom det. Inte alls så smidigt...

• Glass
    Tikka, men vet du vad du har då?
    Jag måste se allt, tex alla paljetter för att inse vad det är som jag vill använda just nu. Jag har lite svårt att överblicka vad jag har och vad jag vill använda.
  • Glass
    Oj vilken härlig pysselhörna du har!!!
    Jag blir riktigt avundsjuk
    Såna lådor verdar faktiskt vara rätt bra. Jag vet bara inte riktigt vart jag ska ha dem, men jag får fundera lite på det.
    Lantisen, jag har lite svårt att överblicka när det är i lådor, men märker man det ordentigt så borde man ju vänja sig.
  • Glass
    Jag satt och sorterade upp allting som jag har "hittat". Jag har nämnligen upptäckt att tradera finns, så hela denna veckan har det ramlat ner små paket i brevlådan Jag blir (är) beroende av att bjuda där inne
    Just nu sitter jag och går igenom vad alla som jag känner kan tänkas heta i andra namn och så hoppas jag på att det är någon som har namnsdag snart Jag vill ju pyssla lite!!!
    Vi (jag och sambon) ska sätta oss och göra lite julkort i morgon, men jag vill ju göra det nu. I brist på bättre så försöker jag istället organisera allt jag har.
    Oj vad rörogt  mitt inlägg blev , men ni fattar nog ändå
    Har du märkt utanför lådorna vad de innehåller eller kommer du ihåg det oftast?
    Vad skönt det måste vara att inte behöva plocka undan allting efter varje pysseltillfälle
  • Glass
    Jag är så avundsjuk på er som kan åka dit!
    Jag får väl vänta tills det kommer en mässa här i gbg, men det är ju flera månader tills dess
  • Glass
    Blu Vapor,  jag jag hörde att det var en sån. Jag har aldrig tänkt på att man kan gå på mässor. Det är först nu som jag kommit på det.
    Fru kreativ, men jag blir liksom sugen på allting på en gång!
  • Glass
    Wow! Vad tjusigt det blev!
    Ska visa min sambo hur ett hus kan se ut när det inte är totalt täckt av godis och choklad
  • Glass

Jag sorterade alla mina saker i två stora plastbackar med lock. Jättebra faktiskt, men det är svårt att få en överblick. Tyvärr så är de fulla också och då är inte ens alla mina papper där i...
    Min sambo säger att mina grejer håller på att ta över hela vår lägenhet

Svar på tråden Hur förvarar ni era pysselgrejer? Behöver tips!