Inlägg från: fru kreativ |Visa alla inlägg
  • fru kreativ

Hur förvarar ni era pysselgrejer? Behöver tips!

Jag har helt sonika ett skåp med backar i som jag märkt upp: MÅLA, TECKNA, GIPS/PAPIER M., PÄRLA, etc. Bara att ta fram den back man är sugen på !

• fru kreativ

Hemma och sjuk med barnen idag, kanske skulle ta och trixa lite för en pysselplats
    Igårkväll pysslade jag till ett pepparkakshus i alla fall, ska lägga in en bild under dagen om jag hinner.

• fru kreativ

Jag har fixat en pärla-hörna! Har ju faktisk haft en sekretär som stått o samlat damm i sovrummet i flera år, fylld med skräp, så idag har jag rensat ur den och sorterat in allt pärlmaterial *glad* (Dessutom fick makens flugfiskematerial plats i undre delen så om han vill kan han låna bordet och binda sig en fluga ibland).
    Men nu märker man ju vad mycket grejer man saknar, för att få det ännu bättre! Måste köpa fler sorteringsaskar och bättre verktyg, bättre lampa etc. Men nu har jag i alla fall en fast plats där jag inte behöver städa bort jämt, då kanske det blir att man sitter o pärlar lite oftare. Stort tack till hela tråden för att jag fick en spark i a*slet och gjorde det här!

• fru kreativ

Bild inlagd! Den blev lite mörk, lampan i taket pajade .
    Nej sekretären är inte den vackraste, men nu fick den ju en funktion i alla fall .
    Har inte hunnit proppa in allt ännu men jag jobbar på det..

Svar på tråden Hur förvarar ni era pysselgrejer? Behöver tips!