Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Glass

Hur förvarar ni era pysselgrejer? Behöver tips!

Jag har samlat ppå mit rätt mycket pysselgrejer under åren, men jag förstår inte hur jag ska förvara det på ett bra och smidigt sätt. så att det är lätt att överblicka vad man har och lätt att använda.
    Jag har funderat på såna där fiskelådor med små fack, men de tar bara större plats och sen verkar de inte så himla praktiska till väldigt små saker som paljetter och liknande.

Hur har ni det?

• Svar på tråden Hur förvarar ni era pysselgrejer? Behöver tips!
  • Blue Vapor

Hej, tack! Och japp, det är en del av mina stämplar! Jättesmart med en sån kast till dem! De flesta passar i hålen! Jag vill också ha upp saker på hyllor på väggen... tyvärr märkte vi att väggarna här är VÄLDIGT kexiga, så vi vågar inte riktigt oss på att borra upp mer nu... får försöka lösa det på annat sätt. Gamla 40-talshus du vet.

• Maggish

En sak till, kan man ta ut dom där små lådorna helt?

• Maggish

Skitsmart ju att stämplarna får plats där. Du verkar ha en hel del stämplar *avis*. Måste ha kostat en del av köpa, dom är ju inte direkt billiga har jag sett. Själv har jag nyligen börjat att göra egna smycken vilket är svinkul o skulle verkligen behöva förvaringslådor för alla pärlor. Himla fiffigt med dom där "bilmekanikerlådorna"

• Blue Vapor

Ja, lådorna kan man dra ut helt och hållet, så man kan ta och lägga ut några på skrivbordet för att se lite bättre vad man har i dem!

Usch ja, många pengar blir det.... fast jag övergick väldigt snabbt till att nästan BARA handla från sajter i USA. Blir mycket billigare i längden (trots frakt och ev tull) , och så har man SÅ mycket mer kul att välja på! Här hemma köper jag nästan bara octoberstamps motiv, för de gillar jag! Men då köper jag oftast bara omonterat, så har jag råd att köpa desto mer

Jag vill också börja med smycken.................... men jag FÅR inte. Det verkar vara så med alla pysselhobbysar - hela tiden behöver man mer och mer saker

• linda87

åhhh *dregel* vill oxå ha ett pysselbord .-D jag tvingas hålla till på vardagsrum/köksbordet...

• Maggish

Vore skoj o se andras pysselhörnor oxå.. om d är nån som har lust o visa kanske?

• linda87

haha jag skulle skämmas *S* min ser hems ut.....staplar och huller om buller...

• Blue Vapor

HAHA! Och du tror inte att min var nystädad då? FNISS, det brukar se überj*vligt ut i hela arbetsrummet! Mitt bord, pc-bordet, GOLVET...... allt är täckt av minst 30 cms lager av pyssel i alla former

• fru kreativ

Hemma och sjuk med barnen idag, kanske skulle ta och trixa lite för en pysselplats
    Igårkväll pysslade jag till ett pepparkakshus i alla fall, ska lägga in en bild under dagen om jag hinner.

Svar på tråden Hur förvarar ni era pysselgrejer? Behöver tips!