Inlägg från: Mummy |Visa alla inlägg
  • Mummy

varnng för trygg hansa

Det förstår du väl att något blivit fel. Självklart drar de inte för en försäkring du inte har

• Mummy
    TiraMaria Lucinda skrev 2011-03-01 14:14:18 följande:
    Vi har trygghansa som försäkringsbolag och jag kan bara säga gott om dom. Vi har alltid fått snabb respons och trevligt bemötande. Dom kan ju inte dra pengar från ert konto om inte ni medgett detta och speciellt inte om ni inte har dom som försäkringsbolag, så det låter väldigt underligt.
    Vi har samma åsikt. Det har gått kanonsmidigt och de ersätter sjukhusvistelser och skador väldigt snabbt och med trevlig personal
  • Mummy
    Lizzie88 skrev 2011-03-01 14:29:24 följande:
    jag har trygg hansa och det enda som jag stör mej på är att de höjer försäkringarna med några kronor nästan varje månad.
    annars är de bara bra med dem. eller inte helt, min son får ingen vanlig bra försäkring. bara för en sak när han föddes. de vägrar att ge han en bättre försäkring.
    annars som sagt har jag inga problem med dem.
    och de kan juh inte dra pengar om du inte har en försäkring hos dem.
    du får vara på dem mer och vara hård mot dem
    Alla försäkringsbolag har sånna regler. Dottern har förkylningsastmaastma och hon skulle få svårt att få en bra försäkring på Länsförsäkringar om vi bytte till dem. Så det är absolut inget speciellt för TH.
    Vi har haft våra barnförsäkringar där några år och har aldrig fått höjda försäkringar
Svar på tråden varnng för trygg hansa